čtvrtek, 13. listopadu 2008
Komentáře
[1]
Dobrý den všichni!
LV
13.11.2008, 14:37:17
[2] Výzva...
Pořád sám. Lagron nic, zcr nic, jasan nic. Slíbil jsem, že v hospodě nebudu rušit vaše kruhy, ať si propagujete, co chcete. Třeba volejte po uzákonění svého nadčlověčensví. V hospodě mi je to jedno.
Do toho kolegové z pravice. Uspořádejte zde pravicový mejdán. Propagujte další poplatky třeba za dýchání, za nemoc, za svatbu, za rozvod, za narození dítěte, školné, všimné a zrušte státní sociální pojištění a přikažte odevzdávat ke správě všechny příjmy ke správě soukromým kapitalistickým agenturám. Užívejte si pravicové svobody.
LV
13.11.2008, 16:37:33
[3]
[2] si zaslouží hezký obrázek:
___________________________
/| /| | |
||__|| | Please don't |
/ O O\__ feed |
/ \ the trolls |
/ \ \ |
/ _ \ \ ----------------------
/ |\____\ \ ||
/ | | | |\____/ ||
/ \|_|_|/ | __||
/ / \ |____| ||
/ | | /| | --|
| | |// |____ --|
* _ | |_|_|_| | \-/
*-- _--\ _ \ // |
/ _ \ _ // | /
* / \_ /- | - | |
* ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________
[5] Zákoník práce
Do zákoníku práce bude zavedeno právo prvního noci, které opravňuje majitele firmy deflorovat všechny zaměstnané panny před zahájením pracovního poměru nebo během něj. V případě, že dívka či žena panenství popře, je majitel firmy oprávněn osobně se přesvědčit, zda je virgo intacta a je oprávněn tohoto svědectví dosáhnout kopulací s dotyčnou a to i proti jejímu výslovnému nesouhlasu. Za tento akt pak nesmí být trestně stíhán. V případě, že spolumajitelů firmy je více, pak všichni mají toto právo a mohou je uplatnit buďto společně (tzv. gang-bang) nebo postupně. Každý ze spolumajitelů je oprávněn provést kopulaci s novou zaměstnankyní bez ohledu na to, že tak již vykonal jiný spolumajitel, neboť onen předchozí není povinen o uplatnění svého práva nikoho informovat. Vzhledem k tomu, že existuje možnost dát si hymen zrekonstruovat, a takováto žena či dívka se stane opět pannou, je majitel firmy oprávněn stejným postupem stále ověřovat panenství zaměstnankyň a to v časových intervalech, které sám určí. Majitel však nemá povinnost toto činit, pokud shledá novou zaměstnankyni důvěryhodnou. V tom případě stačí, aby zaměstnankyně stvrdila svůj stav čestným prohlášením. Majitel může své právo první noci delegovat na jiného muže včetně svých rodinných příslušníků.
bobek
13.11.2008, 17:41:57
[6] ale
houby... zakonik prace neni prece potreba.
Takze bude zrusen.
Smlouvu si kazdy svepravny obcan dohodne sam
jasan
13.11.2008, 18:22:29
[7] Sláva jasane!!!
Vidíte kolegové, přece jsme se dočkali a první pravicový návrh je na světě. Kritizovat ho nebudu jak jsem slíbil.
Mám další návrh zákona z dílny neoliberálů. Každý v rozvinuté kapitalistické společnosti bude povinnen ze zákona si vzít půjču na vysoký úrok i kdyby peníze půjčovat vůbec nepotřeboval. Jednodušší spoluobčané budou utrácet o duši za blbosti, které budou jiní vyrábět a další se budou těšit z nezbytných pracovních míst. Bankám vrátí pak třeba dvoj- nebo trojnásobek toho, co si půjčili. Bankéři budou hodovat a smát se, až se budou za břicho popadat.
LV
13.11.2008, 18:34:27
[8]
Hospoda, tak jak má být z úvodního prologu koncipována a i podle toho, jak se začínají trousit první "štamgasti", tak není tím druhem sociálního zařízení, které by mi svými zaběhanými zvyklostmi konvenovalo, takže se z této ctěné společnosti, s dovolením, omluvím.:-)
Lagron
13.11.2008, 18:43:18
[9] LV
Takový zákon nepotřebujeme. To už dávno funguje. A stačí na to lehká masáž v TV (tak devět, deset hodin denně) a vy socky začnete nakupovat jako zběsilí. A dokonce to tady můžu takhle napsat, protože to stejně do pěti minut zapomenete. Co se vám neřekne tisíckrát, to nepochopíte.
bobek
13.11.2008, 18:46:47
[10] Mám návrh,
jasany na palivové dříví.-)
zíralek
13.11.2008, 18:50:23
[11]
Mnozí lidé trpí slepičím reflexem. Žiji v malém starobylém městě. I když máme domek blízko centra, tak vlastníme zahradu a v ní malou ohradu se slepicemi. Vypozoroval jsem, že když slepice z ohrady uteče, vzdy jde na beton, kde upustí něco ze svého zadku. Není to pros9m vejce! Místo, aby konala svou potřebu do trávy někde v koutě yahradz, jde přímo před hlavní vchod a vykoná potřebu na beton tam. Tribun zřídil toto místo k vykonávání potřeb některých milých hostů a oni se vzdávají
[8]. Škoda!
LV
13.11.2008, 19:04:52
[12]
[5] proslýchá se, že tu změnu protlačilo do zákoníku práce odborové sdružení
Ženy v administrativě
zcr
WWW
13.11.2008, 19:20:38
[13] jsi šikulka - nápad chválím
fór je v tom že ani v hospodě se nebavím s kdejakou lůzou; tímto zdravím tvé hosty.
lední brtník
13.11.2008, 19:23:49
[14] Dobry napad,
ovsem cast osazenstva kouka do piva a odmita se jakkoliv zapojit, dalsi cast si pohrdave odplivne a ten zbytek bude muset trpet samomluvou :-)
Eddie
Mail
13.11.2008, 20:58:19
[15] bobku
prozradim Vam otresnou pravdu - neexistuje zadny zakon ani direktiva EU, ze se:
1) musite divat na televizi
2) verit reklamam
3) chovat se podle reklam
jasan
13.11.2008, 21:35:15
[16] To jsem rád,
že mi to vysvětlili, Jasánku. Voni také ráčejí být tentonoc, euroskeptista ? Samá spřízněná duše !
bobek
13.11.2008, 22:31:57
[17]
Tak to vidíte,
Tasselhofe
[3], v mailu to přišlo správně a až teď vidím, jak se to zmršilo. Proporcionální font je holt proporcionální font. Beru to jako první neúmyslné plivnutí na podlahu :-)
Bobku
[5], správně jste pochopil, že hospoda je místem iracionálním až monstrózním, ale v tomto případě jste úplně mimo. Jednak je „ius prima nocti“ fáma, druhak pochybuji, že byste dnes našel zaměstnankyni, která by byla ve svých 19 stále pannou a přitom to byla dívka sdostatek lepá, aby se kůrkodárce neobával, že zneuctí svůj úd, když se jí jím dotkne. :-)
Lagrone
[8], pod pojmem „sociální zařízení“ se mi vždy vybaví záchodky, a ty opravdu provozovat nehodlám. Nikdo vás nenutí zde být, když se vám tu nelíbí, a už vůbec to nemusíte nikomu hlásit.
Ovšem
Zírálek , ten to uchopil za správný konec :-))
Jste si jistý,
Zcr[12] ? Nebylo to spíše sdružení
Ženy na ocet?
Od toho,
Eddie[14], jsou zde
paravány. Chcete si jeden pronajmout?
Tribun
WWW
13.11.2008, 23:26:49
[18] Po homo- erekrus který trvá dodnes.
Přes mlžení vědců jako že jsem sapiens a tak vůbec. Se nic nemění. Někteří v čekání na spasitele tvrdí, že příští člověk bude genius který levou zadní vše vyřeší. Houby z octem, vůbec nevidí že nástup příštího člověka už masívně nastal. Homo-sexuál.
zíralek
13.11.2008, 23:33:17
[19] [18]
Prý je jich většina v parlamentu, nevím, co je na tom pravdy :-).
Jessie
13.11.2008, 23:54:32
[20]
[13] Kterej kok... se tu za mne vydává, kůži jsem půjčil jen jednou nějakýmu Vaškovi...
Brtník ze svého brlohu
14.11.2008, 00:52:34
[21] Podle Bushe pomůže ekonomice volný trh a svobodní lidé...
tak tohle je opravdu velmi zvlastni vyjadreni...az trochu zlovestne.
sax
WWW
14.11.2008, 08:12:58
[22] Ještě jsem chtěl dodat, Tasselhofe,
hospoda je i pro trolly. I pro ženy, i pro homosexuály, katolíky, evangelíky, abstitenty, básníky, bezdomovce, bolševiky, menševiky, rozličné mesiáše, potulné kazatele... prostě pro všchny.
Tribun
WWW
14.11.2008, 09:55:09
[23]
Tak taková hospoda se mi potom líbí. Pivo máte dobré, na zem se plivat taky může a chodí sem zajímaví lidé... I když, já raději zastávám názor potichoučku si vypít a jít, protože nikdy nevíte, kdo poslouchá...
[24] Sarkozy nechce v Evropě rakety z Ruska ani USA...
to je vcelku uspech, ne?
sax
WWW
14.11.2008, 19:05:42
[25]
V hospodě je pusto, snad mají sanitární den.
LV
14.11.2008, 21:15:22
[26] ...teda
nevím, ale výše připnutý ilustrační foto mi rozhodně nenavozuje atmosféru hospody, kde si každý zdravotně pustí hubu na špacír a k tomu si ještě s chutí odplivne, chtělo to něco lidového od lady a ne obrázek pusté snobárny druhořadých špiclů..-)
Trast
15.11.2008, 10:30:19
[27] Souhlas, chce to jiné foto.
Ale kde ho získat? Obávám se, že naše krásné české hospody, kde si štamgasti dávali svých dvacet, třicet piveček za večer, kde se po hodince či dvou začaly točit rumové rundy, sem tam prokládané fernetem čili černým bombarďákem, kde se mastil šestákovej mariáš a Venca tam hrál na tahací harmoniku, kde byl cigaretový kouř jen mírně naředěný vzduchem a kde humusácký záchodky tak strašně smrděly - že tyhle naše hospody existují už jen ve vzpomínkách.
bobek
15.11.2008, 12:43:24
[28] Je mi líto, Traste
[26], ale z těch obrázků, které jsem prošel, byl tenhle nejleší. Jestli máte lepší, sem s ním, rád ho vyměním. To platí pro všechny - když pošlete svůj obrázek, bude hospoda podle vašeho vkusu.
Tribun
WWW
15.11.2008, 13:11:46
[29] Nemyslím, Bobku
[27], ale chce to vytáhnou paty z Prahy. I když nemyslím, že všeho toho, co zmiňujete, by byla škoda. Třeba ty prochcané záchodky, ty ať klidně vezme čert.
Tribun
WWW
15.11.2008, 13:13:39
[30] Sarkozy, Sarkozy...
není ten psychotický německý diktátor, který z azylu v Moskvě spřádá plány na zotročení Evropy a vymazání České republiky z mapy? Ten zavilý nepřítel svobody, demokracie, volného trhu a hamburgerů, který chce Evropy okrást o nikdy nekončící blahobyt, jistoty a prosperitu, které jí tak nezištně nabízejí USA, kterým mi nevděčníci dlužíme za vše, protože jen díky jim vychází každý den Slunce?
Tribun
WWW
15.11.2008, 13:18:19
[31]
Tribune, navrhuji Ladovu rvačku v hospodě. Od rána řeším s astreamem problém koalic s ODS. Vytočil jsem ho tím, že jsem napsal poznámku z ostravské televize, podle které socdem a ODS by si před volbami vyškrábali oči a po volbách se dělí o koryta.
LV
15.11.2008, 13:37:13
[32] Hospodská rvačka a jiné obrázky.
Tribune, obrázek rvačky můžete stáhnout z těchto stránek. Samozřejmě nevím, jak je to s autorskými právy. Dnes nevíte, kdo po vás skočí.
http://satanic-666.blog.cz...f-lada
LV
15.11.2008, 13:47:01
[33]
[29] Ony hospody mívaly jedno obrovské plus - štamgasti nutily hospodského pravidelně čistit trubky - po Praze dokonce jezdila speciální cisterna na podvozku 706 - jeden konec hadice se přišrouboval místo pípy a druhý místo sudu - a už to jelo - horká voda, horká voda se sodou, pořádně vypařit čistou horkou vodou, a jelo se k další hospodě.
A hlavně musí být průtok - pivo nesmí v trubkách stát, a krígl s uchem a kameninový tácky s plůtkem okolo - a hlavně žádnej gambáč po kterým pálí žáha a ještě člověk dostane hnačku.
jÓ a Bretšnajdra jsme znali, takže před ním žádný řeči o posraným obraze císaře pána od much.
A pro pivo se chodilo se džbánem - čtyři se vešly, no muselo se jít dvakrát, první várka vyschla když se jeden stavil u souseda v zahradním altánku...na kus řeči.
Brtník ze svého brlohu
15.11.2008, 15:18:04
[34] dekadentni kavarny i spolkove nalevny lze shlednout u Slechtla a Vosecka...
http://sechtl-vosecek.ucw.cz...html
Jinak jsem se probiral obrazky na ceskem morfeo.cz a vsude narazil jen na frikulinsky sentiment.
sax
15.11.2008, 16:34:30
[35] Na Ladovu hospodu jsem si samozřejmě vzpomněl,
ale chtěl jsem to mít stran autorských práv "košer", tak jsem to vyřešil takhle. Uvidíme, s čím přijdou ostatní.
Tribun
WWW
15.11.2008, 17:43:05
[36] ...no nic,
asi zajdu do nejbližší knajpy a udělám pár momentek, abychom se při hledání českých hospod po int. archívech nedostali do křížků s diliou, osou, integramem, ooa-s-em, gestorem, či jinými vypečenými příživníky - souhlas ke zveřejnění, jinak k internetové slávě nebývalých rozměrů, tady vyjde na pár piv, nějakého čerta, či na velkou borovičku - sice nevím, jestli to bude pravé, česky ořechové, ale dnešního lidového ducha akutní celosvětové krizovky s nebezpečně uvolněnou náladou to navodí spolehlivě asi i zde..-)
Trast
15.11.2008, 18:36:33
Trast
15.11.2008, 19:35:21
[38] To snad radši ani ne, Traste :-(
Tribun
WWW
16.11.2008, 09:26:08
[39] Tady je najednou nějak pusto...
Tribun
WWW
18.11.2008, 20:21:53
[40]
Díky Kamiloví jsem po delším (asi tři minuty dlouhém) hledání tenhle lokál zase našel.
1) zhrozila mne pustota a prázdnota.
2) myslel jsem si, že se tu odreaguji od hysterické ženské (snad) ale v té prázdnotě?
Tedy oč jde - máme v domě (20 bytů) nájemnicí, která má tak libojemný nosánek, že jí nevadí prdy manžela a pokakaný pemprdy dvojčat (druhá dvě děti jsou tak velké, že doma moc nepobudou) ba ani když si jemně upšoukne její pejsánek, toto vše zvládá pomocí různých fuků a dezodorantů a svých parfémů. Horší je to na schodišti, inu existuje pachuprosté schodiště?
Tam její nosánek nepopsatelně trpí, ba ten hrozný smrad se cpe škvírečkou i do jejího bytečku, takže na schodišti pilně větrá - i při současných mrazech. Největší pohany jsem se dopustil, když jsem k jejímu polovicovi děl, že jsem netušil že i on trpí čichovými halucinacemi, když na mé zavírání oken kontrolal, že je nutné větrat neb je tam smrad. To jsem si dovolil - nelenila na mne zazvonit aby mi to vyčinila neb on i ona nejsou žádní blázni, když jsem jí říkal, že v mrazu větrat je nerozum (dům je nově totálně zateplený) tak následova hysterický záchvat i s slzičkama, zepsutím, že vlastní pes se mnou nemluví a házením smetí na můj balkon.
Ba raďte co s tím neb mne to odvádí od užitečnějších činností.
Padouch
07.01.2009, 14:08:30
[41] Povídání o hysterii - aneb vzhůru do hospody vykládat o ženských
I já Padouch - hanba mi neb jsem tam nedal nadpis.
Padouch
07.01.2009, 14:15:29
[42] Přesně tohle místo teď potřebuju...
Doufám, že se nestanu pravidelným štamgastem, čili životním ztroskotancem, ale teď tu potřebuju zapít vstek, postěžovat si u pultu výčepnímu,lidovýmu to knězi, a taky se trochu pomstít. Chci říct všem štamgastům, že mě Česká spořitelna okradla o balík peněz naprosto absurdníma poplatkama... Kvůli 3 Kč v mínusu (kam se dostali po neoprávněnym stržení dalších pochybnejch poplatků za vedení účtu) mi poslali čumkartu s "upozorněnim" za 350,- , k tomu 30,- za poštovný za tuhle čumkartu, 300,- za podání reklamace proti tomuhle svinstvu a dalších 200,- za zrušení tohohle svinskýho produktu, se kterym jsem si dovolil vyjádřit (z výše uvedenejch důvodů) určitou nespokojenost...
Takže, abych to shrnul, Česká spořitelna rozhodně nemůže čekat, že budu po tom všem její produkty všem v okolí doporučovat, že jo ?
Vesemir
08.02.2009, 14:33:01
[43] Oops !
Ani sebevíc spravedlivej hněv mě však neopravňuje k tomu, abych napsal slovo "vztek" se S... I když, tohle místo (mimochodem moc pěkný) toho asi snese trošku víc...
Vesemir
08.02.2009, 14:37:06
[44] Tak to bylo o fous, Vesemire.
Právě jsem vážně uvažoval o tom, že hospodu zavřu a udělám z ní bordel. Nebo ji pronajmu nějaké bance, aby si v ní zřídila pobočku. A nebo ještě lépe lichvářům, to je byznys, který má budoucnost.
Tribun
WWW
08.02.2009, 15:21:04
[45] Tribun:
I ty, Brute ? Tak teď už jsem vážně v depresi... :-)
Jinak jste výborně vystihl ducha doby - z posledních "bašt lidskosti" (mám na mysli právě klasický hospody) dělat pobočky bankovních domů... Ach jo.
Nechte radši hospodu stát, Tribune, i kdyby měla zůstat opuštěná a časem zchátrat. Nechť se stane jakýmsi mementem starejch časů...
Vesemir
08.02.2009, 15:58:49
[46] No jo, Vesemire, když ona by potřebovala
alepoň vymlovat a vůbec předělat interiér a zútulnit. Nemáte nějaký pěkný obrázek? Navrhněte si hospodu, ve které vám bude dobře!
Sakra, to by byl produk. Asi bych si ten slogan měl zaregistrovat.
Tribun
WWW
08.02.2009, 16:27:55
[47] Kdepak,
podnikem, kam lidi chodí, protože je jim tam dobře, je třeba celý tenhle blog. Naproti tomu tahle jeho část - hospoda by opravdu měla zůstat zaplivaným pajzlem 4. cenové skupiny, zakouřeným, s rozvrzanými stoly s flekatými nepranými ubrusy. Musí zůstat mementem pravdivým, upřímným - žádná pozlátka, nové tapety, úpravy interiéru apod.
Takže se nehodí ani žádný pěkný obrázek, spíše naopak...
Vesemir
08.02.2009, 16:35:56
[48] Tak je čas trochu si pohrát s uvozovkama:
IE:
Normální: "xxxx"
Typo: „xxxx“
Tribun
WWW
10.04.2009, 19:35:16
[49] Uvozovky 2
FF:
Norm: "xxx"
Typo: „xxxx“
Tribun
WWW
10.04.2009, 19:36:13
[50] No prostě smola
pastovat to z wordu je čistě kontraproduktivní, když existuje notepad (a html nerespektuje ani mezery, jak vidno hned nahoře). Ale to nic, tuhle mi jedna posílala obrázek tak, že ho vložila do excelovský tabulky a tu celou poslala mailem ;-) von by jinak telekom neměl skoro co přenášet.
"Microsoft Works is an oxymoron"
http://www.43things.com...w/2192049
jonáš
10.04.2009, 19:44:01
[51] Další test uvozovek:
"z políčka"
"z wordu rovné"
„z wordu typo“
Tribun
WWW
23.05.2009, 14:10:39
[52] Uvozovky
Je-li to možné, zkuste Tribune změnit kódování stránek na UTF-8 a typografické uvozovky by měly začít chodit.
Zoom
23.05.2009, 20:33:01
[53]
Je tu pusto, je to asi tím, že se tu točí jen europivo jako je gambač, plzeň vařena v Polskunebo patok zvanyý radegast.
brtnik
28.06.2009, 21:24:02
[54]
Hospodo, jedno pivo prosímvás!
[57]
Take preji hezke svatky. A jelikoz jsem v hospode, musim se pochlubit zavery meho petileteho vyzkumu:
Do salatu nedavejte majonezu delanou z olivoveho oleje, je pak hořká. Vystridal jsem uplne vsechno co je na trhu a jako jasny vitez vysel olej repkovy, ktery vsak neni lisovany za studena, tedy nikoliv "bio".
To plati i pro olivovy olej: ne ten nejdrazsi je nejlepsi a studenym lisovanim se do nej zrejme dostavaji prave ty horke latky. Coz ostatne povrzuje i fakt, ze nejlepsi je to nejnezdravejsi.
Jedine na co je treba dat pozor je, ze repkovy olej hrozne "masti", takze do kyble salatu ho patri tak 1/2 litru.
Co se redeni majonezy tyce: zavrhnul jsem jak citronovou stavu, tak i mleko a za nejlepsi povazuji nalev z okurek.
Dobrou chut!
sax
24.12.2010, 13:22:33
[58]
Nálev z kapií taky není špatný.
Hezký a štědrý den přeju.
tresen
24.12.2010, 13:40:25
[59]
že se octnu na Vánoce taky v hospodě by mě nenapadlo, na tom řepkovém oleji jsi se utvrdil, saxi? Myslela jsem, že jsme ti ho minule pomluvily ve prospěch slunečnicovýho ;) No já jsem jen nasísla, taky přeju pěkný svátkování.
Jo a tady je jako na jaře, ale prý má zas nasněžit, konec povětrnostních zpráv :)
Míša
24.12.2010, 13:53:51
[60]
Ale jo, známý má zvyk chodit na štědrý den dopoledne do hospody, tož jsem to asi chytil po něm. Všem pěkné vánoce přeju.
Winter
24.12.2010, 13:58:53
[61]
Nalev z kapii? Pisi si...to by mohlo dodat salatu temne, madarske grady.
Slunecnice selhala, asi bude moc bio...
Tady uz snezi, studena fronta prijde do Cech zitra ci pozitri.
sax
24.12.2010, 14:20:42
[62]
Kam s kusem Robejska? Zkusim to udat v hospode:
"Kdo dokáže získat půjčku na dům, i když nemá ani stálý příjem, ani záruky? No přece ninjas (zkratka pro "no income, no job, no assets"), k nimž patří kupříkladu zákazníci hypotečních bank Fannie Mae a Freddie Mac. Americké vládě mnozí předhazují, že finanční krizi vyvolala právě lehkověrnost těchto institutů, jimž naletěli bezelstní a důvěřiví investiční bankéři.
Teatrálně pohoršení kritici však pomíjejí možnost, že by se dobročinnost obou (americkým státem kontrolovaných) hypotečních bank dala vysvětlit i jinak. Co když je Washington používal jako nástroje k udržení vysoké úrovně privátní spotřeby? Nebyl snad americký konzumní sen po desetiletí pohonem světové konjunktury?
V globalizované ekonomice, poháněné snahou o bezmeznou maximalizaci zisku pomocí permanentního snižování nákladů, ztrácí rostoucí počet průměrných lidí naději i na udržení stávající životní úrovně. Přesto se většina obyvatel i nadále řídí konzumním ideálem. Slib blahobytu je prvním přikázáním nepsané společenské smlouvy mezi vládami a občany západních zemí. S tím, jak se postupně vypařuje jeho věrohodnost, vychází najevo, jak ultimativní význam pro politickou stabilitu západních zemí má. Rostoucí státní zadluženost tudíž není v žádném případě výlučně důsledkem rozhazovačnosti byrokratických aparátů, nýbrž mnohdy i sebezáchovným reflexem k udržení politické stability země vystavené současně diktátu bezmeznosti zisku i konzumu.
Ve světě bez hranic jsou vlády západního světa nuceny stále masivněji vyrovnávat chybějící poptávku pomocí sociálních výdajů, a nepřímo tak subvencovat rovněž soukromý sektor. Odměnou se jim dostane kázání o ctnosti spořivosti ze strany těch pozorovatelů, kteří sice perfektně ovládají kupecké počty, ale jinak vůbec nic jiného.
Že by totiž vyrovnané státní rozpočty, radikálně snížené zadlužení a daňové úlevy usnadnily podnikatelské investice tak, že by následný ekonomický růst razantně posílil masovou poptávku v rozvinutých ekonomikách? Ach, má svatá prostoto! – Skutečný život vypadá jinak."
http://blog.aktualne.centrum.cz...5
sax
28.12.2010, 20:08:59
[64]
...poprodit Tribuna...
Porodit, poprudit, anebo poprosit?
Hadejte jednou, omlouvam se...
sax
07.03.2011, 10:24:27
[65]
seznam jsem nekontroloval, ale v principu jsem pro.
marabu
07.03.2011, 10:51:59
[66]
Pláčete dobře, pánové, ale na špatném hrobě. Nechtěli jste plakat zde
http://tribun.bloguje.cz...tyly.php ? ;-)
No, mně se do toho moc nechce a vy jste zatím jen dva, ale jestli se k vám ještě někdo přidá, tak s tím něco vymyslím.
[67]
Ale hrobecek je spravny, v Supleti nechci plevelit.
Asi je jasne, ze nektere odkazy v Supleti jsou tak aktualni ci dobre (anebo tak blbe), ze se k nim nelze zdrzet komentare. Proto jsem uz kdysi navrhoval, ze pokud nekdo neco ma k aktualnimu odkazu, tak at se presune do hospody, tady lze volne plkat ci vest zpomalenou dikuzi a nikomu pritom neprekazet.
Ale ja si take rad pocakm, jestli se nekdo prida, to je, Tribune, asi dobra taktika, uvidime...zatim ale stejne diky...
sax
07.03.2011, 12:10:28
[68]
Seznam jsem zběžně projel - a ačkoliv nechápu, proč je sax v některých případech tolik autocenzurní .) - tak mi to přijde jako docela dobrý nápad.
Winter
07.03.2011, 18:13:26
[69]
Tak co to "šuple", mám ho nějak probrat, proházet a pročistit?
[70]
Jste moc hodny, Tribune, diky. Ale vidim, ze jsem mel velke oci, v supleti se sam uz nejak prehrabu, nechte to byt a nepridelavejte si praci.
sax
11.03.2011, 14:52:04
[71]
Pročistit
Hamilbar
11.03.2011, 19:15:44
[72]
Mazat! :-)
deb
11.03.2011, 19:19:52
[73]
Čistku! .)
Winter
11.03.2011, 19:33:36
[74]
Neměl by někdo nějaký hezký uklidňující text na téma věda, technologie, jádro a vůbec vítězství člověka nad přírodou? Přiznávám, že zemětřesení v Japonsku trochu otřáslo mou vírou v krásnou technologickou budoucnost:
http://www.novinky.cz...ni-dym.html
A staví naše zdejší debaty o výši DPH a vůbec o tom, co jsou to naše zájmy a kdo je podporuje, do trochu jiné perspektivy...
deb
12.03.2011, 09:54:23
[77]
[128] bych nechal, to je velmi pěkný odkaz, jinak samozřejmě souhlas.
marabu
22.03.2011, 14:35:12
[78]
[76] jo, takže i 133.
marabu
22.03.2011, 17:18:50
[79]
Doufám, že to sem ještě nikdo nepostnul, chci být prvnííí
Na planetě Mars mohl v minulosti existovat život, který ale zničil kapitalistický systém. V úterý to podle agentury Reuters prohlásil venezuelský prezident Hugo Chávez.
http://www.novinky.cz...chavez.html
Chaves ruleeeezzzz !!!
deb
23.03.2011, 19:02:36
[80]
Zase z nej delaji blba, rekl tohle:
"Vždy jsem tvrdil a slyšel, že by to nebylo podivné, že na Marsu byla civilizace, ale možná tam dorazil kapitalismus a planetu zničil."
V podstate ma pravdu :o)
sax
23.03.2011, 19:23:03
[82]
Však na to stačí si přečíst marťanskou kroniku, ne? Ray Bradbury, 1950 ..
jonáš
24.03.2011, 10:45:29
Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).