Tribun

Nejsme v bezpečí v rukou politiků a bankéřů

středa, 15. října 2008

9x proč nevolit ODS

Rubrika Modré tykve

Modre tykve utociDevatero důvodů, proč nevolit ODS: je antiliberální,  je antievropská, je proamerická, je militaristická, je antisociální, je nacionalistická, nahrává zlodějům, nabízí arogantní politiky, už jednou selhala.

Je antiliberální

Tato vlastnost se zřetelně projevuje v postoji ODS k imigrantům, homosexuálům, antidiskriminačním aktivitám, drogám, apod. Strana sice bývá v některých antiliberálních krocích takticky nejednotná, takže nebudí tolik pozornosti, ovšem část ODS jsou tvrdí konzervativci lidoveckého střihu. V koalici s KDU-ČSL se ODS liberálních myšlenek snadno vzdá.

Je antievropská

Snaží se zamezit prohlubování evropské integrace. Bojí se, že by jí Evropa mohla zatrhnout antisociální ekonomické experimenty. Představitelé ODS si myslí, že demokracii rozumějí lépe než severské země, Francie, Německo, Benelux a jiní.

Je proamerická

Neustále zdůrazňuje „transatlantickou vazbu". Vyznává americký způsob myšlení, Evropou tolik kritizovaný. Podporuje americkou zahraniční politiku, chce být dobrým sluhou velkého pána.

Je militaristická

Ve věcech ozbrojených konfliktů hlasuje pro (rozuměj: pro nesmyslné vraždění) a vydává to za „sílu". Odsouhlasili vyslání vojáků do Iráku. Koneckonců umírající vojáci obvykle pocházejí z nižších společenských vrstev, na kterých ODS nikdy nezáleželo.

Je antisociální

Její ekonomické návrhy (rovná daň, rovná sociální dávka) prokazatelně prospějí bohatým, kterým se sníží daně o desítky procent. Jestliže však celá reforma bude (jak říká V. Tlustý) fiskálně neutrální, kdo na tom tedy asi prodělá? ODS chce navíc oslabit práva zaměstnanců. Není pro solidaritu. Chce placené zdravotnictví a školství, deregulaci (rozuměj zvýšení) nájmů. Rovná 15% DPH zdraží potraviny o 10%.

 Je nacionalistická

Snaží se oslovit xenofobní část voličů nacionalistickým populismem. Viz výše zmíněné postoje k imigrantům a evropské integraci. Často používají slova jako „národ" apod. Chce se prosazovat na úkor jiných států (viz kritika investičních pobídek zahraničním investorům).

 Nahrává zlodějům

Nechce, aby se vědělo, kdo má jaký majetek a jak k němu přišel. Hlasuje proti zákonům o majetkovém přiznání, které by mohly přivést před soud zkorumpované politiky a úředníky či podnikatele, kteří kradou na daních. (Odhaduje se, že ošizené daně představují ročně až 40 miliard Kč.)

 Nabízí arogantní politiky

M. Topolánek („Na pana Grosse už nebudu reagovat. Téměř nikdy."), P. Bendl („Grosstapo", výroky o původu nacismu v soc.-dem.), I. Langer, V. Tlustý, M. Němcová... Mnoho z těchto lidí se navíc nadměrně přátelí s podnikatelským prostředím (klientelismus). Viz Podle peří poznáš ptáka, podle řeči... také ptáka. Modrého.

Už jednou selhala

Pamatuje si ještě někdo na první polovinu 90. let? Privatizaci státního majetku do rukou tunelářů (vesměs bývalých členů KSČ), utahování opasků na straně obyčejných lidí, pokulhávající ekonomiku, nepomáhající balíčky úsporných opatření, rozpad koalice, rozpad ODS po vnitrostranickém mocenském boji (Sarajevo), předčasné volby... [A aktuálně selhává podruhé a je důvodná obava, že následky budou tentokrát ještě horší. pozn. Tribun]. Viz Aféry a skandály ODS.

* * *

Převzato ze zaniklého webu Modré tykve; více informací zde.

Vydáno 15.10.2008, 9:29:00 , trvalý odkaz ,komentáře (93)
Novější příspěvek: Reedice Modrých tykví je nyní kompletní
Starší příspěvek: Radar monitor (41/2008)

Komentáře

[1] Abych ušetřil práci modré soldatesce, tak za ni rovnou napíši komentář, o němž nemám nejmenší pochybnost, jak bude znít. Dovedu si představit, že pro někoho může být všech devět bodů důvodem, proč naopak ODS volit. (Ale stejně čekám, že takových komentářů bude celá řada, protože povinnost je povinnost a agitovat se musí, kdyby čert na koze jezdil). Takže to říkám hned zkraje, aby o tom nikdo nepochyboval: se všemi devíti body do posledního písmenka souhlasím a nehodlám o tom diskutovat. Nemám totiž nejmenší důvod hledat shodu s někým, komu cokoliv z výše rečeného imponuje.
Tribun WWW 15.10.2008, 09:38:56 [cenzore] [kill]

[2] Zklamal jste Tribune! Každý schopný demagog by se vybičoval vymyslet desatero. No... napovídat vám nebudu. Jenom poznamenám, že většina bodů sedí na kteroukoli parlamentní stranu. Ono vždycky záleží na úhlu pohledu, že? Pokud jde o volby do krajských zastupitelstev, tak konkrétně já mohu volit mezi Bendlem a Rathem. Ostatní alternativy znamenají vyhozený hlas. No a buďte si jist, že tomu druhému jmenovanému bych nedal hlas ani kdyby mě nějakej mafián z Kočkolandu ohrožoval střelnou zbraní. :-i
@Teo 15.10.2008, 10:05:29 [cenzore] [kill]

[3] Takže budete volit Bendla, @Teo. Člověka, který svůj celý život strávil jako politický funkcionář (když nepočítáme těch pár měsíců, co dělal u hasičů), s nedoloženým financováním Poršáka a dvou domů (že ta politika ale nese, což? Ovšem manželka asi podniká...), člověka, který likviduje zdravotnickou péči v kraji a nahrazuje ji kšeftama pro kamarády, nepříliš inteligentního bambulu, jehož výrok o vyhození sněmovny do vzduchu snad jasně hovoří o blbé a křečovité snaze nasadit si masku populisty.
Ale je to vaše volba, s tím se nedá nic dělat. Řekni mi, koho volíš, já ti povím, co jsi.
Taras 15.10.2008, 10:24:21 [cenzore] [kill]

[4] @Teo, kdybych to vymýšlel já, tak bych to Desatero určitě vymyslel. Možná i dvanáctero, důvodů, proč nevolit ODS jsou stovky. Jenže já jsem to jenom přebral (kolikrát to ještě budu vysvělovat?) a přihlásil se k tomu.

Osobně například nevidím jediný důvod, proč volit Bendla, a naopak nevidím jediný, proč nevolit Ratha, ale to jsou jen plané spekulace, protože ve Středočeském kraji nevolím. Nicméně, pokud je jeden za osmnáct a druhý bez dvou za dvacet, tak to je důvod proč nevolit ani jednoho, všechno ostatní je jen výmluva, proč se zaslepeností fanatikům vlastní volit toho svého parchanta. Na floskule o "volbě menšího zla" mne totiž neužije. Zlo je zlo, ať je jakkoliv velké.

A mimochodem, @Teo, vy se mě bojíte, že mě kontrolujete? :)
Tribun WWW 15.10.2008, 10:53:07 [cenzore] [kill]

[5] Tak, tak, Tribune, musím konstatovat, že tyhle řeči o "volbě menšího zla" mne už docela iritují.
To jsme si "vyzvonili" demokracii, škoda mluvit.

Ovšem, milý e-Teo, po Vaší "zdařilé" karikatuře Paroubka opravdu nechápu, proč se obtěžujete na tomto blogu oznámit, koho budete volit. Vaše orientace je totiž zcela jasná.
-----------------
P.S. Již jsem někde dole oznámil, že letos volit nebudu vůbec, tak se nevzrušujte (to platí ostatním, ne Tribunovi).
Faust 15.10.2008, 11:32:41 [cenzore] [kill]

[6] Tribune možná stačil 1 důvod, proč volit ČSSD:-)
Mod. WWW 15.10.2008, 11:57:33 [cenzore] [kill]

[7] Ukažte mi jediného VOLITELNÉHO (tzn. že hlas pro něj nepropadne) poblitika, na kterého by se dala pověsit visačka "Dobrý a poctivý muž". Já nikoho takového neznám. S tím menším zlem je to podobné, jako když přijdete do Večerky a tam mají jenom včerejší a týden staré rohlíky. Které si koupíte?
P.S.: Poznámka o tom, že se vás bojím, je legrační. Občas mi někdo napíče, ža Tribun zase fluše, tak se jdu kouknout a někdy ten vychrchlaný sliz rozhrnu hráběma a jdu zase tam, kam patřím (ano, mám na mysli totéž co vy - do prdele). A to je celé... :-/
@Teo WWW 15.10.2008, 12:10:59 [cenzore] [kill]

[8] OT.... nedavno se tu nekdo bavil o kantonu Zug, cetl jsem jakousi rocenku OSN, ve ktere byla uvedena "nejlepsi mista k ziti" na nasi planete a byl to prave Zug, ktery obsadil prve misto, za nim nasledovaly nejake arabske enklavy, zijici z ropy.
Diky "Tomu, jez nema zadny nazor a zaplavuje nas slovy", tedy Geonovi, jsem vyresil svoji starou hadanku, proc nedokazi rozpoznat zadny vyznamny rozdil mezi katolickymi a protestantskymi kantony, ackoliv mistni obyvatelstvo si na rozdilech vyznamne zaklada. A je to tak, ze je to prave kapitalisticka tradice, jez spojila protestanty i katoliky v jejich dobrocinnosti, v jejich osobnim, nezistnem, dobrovolnem nasazeni v obecnich starostech, zkratka v jejich osobni "dotacni" systemove politice.
Zug take zije ze sve tradice- je prvnim mestem, stojici v rovine na ceste Rim- Curych, centrum vypada jako male hanzovni mestecko. Zugsane :o) brzy prestali obchodovat s nezivymi komoditami a predmetem jejich obchodu se stali kapitaliste samotni :o).
Jelikoz jsem tam prez dva roky bydlel, mohu smele rici, ze rocenka OSN neni uplne smerodatna. V Zugu musite hledet hlavne na to, jak zijete, tj. jak se oblekate, jake mate auto, jak jste zapojeni do spolkoveho zivota, s kym se stykate atd.. Pokud provozujete jen svoji osobni existenci, nemate sanci a jste okamzite exkomunovani, nejcasteji do prilehlych Baarskych betonovych ghett, jez jsou sice cista, ale stale to jsou ghetta.
sax 15.10.2008, 12:44:58 [cenzore] [kill]

[9] Můžete mi vysvětlit, Mod., z jakého důvodu bych měl vymýšlet, proč volit stranu, se kterou nemám nic společného a kterou nevolím?[6]

Ale abych vám vyhověl, tak napíši hned tři (samořejmě s tou výhradou, že nikdo nezaručí, že své sliby dodrží):
1. Odmítají radar.
2. Prosazují progresivní daň.
3. Odmítají privatizaci nemocnic a Julínkovi likvidační reformy zdravotnictví.

Mne by naopak zajímal jediný důvod, proč volit ODS. A nemusí to být od vás, Mod., to je otázka do pléna.
Tribun WWW 15.10.2008, 13:01:51 [cenzore] [kill]

[10] [9] 1. Prosazují radiolokátor
2. Odmítají progresivní daň
3. Prosazují reformu zdravotnictví
@Teo 15.10.2008, 13:12:23 [cenzore] [kill]

[11] Tribune opravdu Vás uspokojuje, že odmítají radar, jehož výstavbu za svého působení rozorganizovali? Není to odmítání teď tak nějak účelové jenom?
Progresivní daň, tak to je věc na delší a odbornou diskusi, btw, jak odůvodnit progresivní daň jinak, že jako záležitost solidární? všechny peníze jsou snad stejné, jaký je tedy důvod, jedny z nich zdaňovat víc a jedny míň ( krom toho, že kdo je schopen víc vydělat, měl by být víc potrestán)?¨
K bodu 3. nemám nímitek, takže te jeden důvod by se tedy našel:-)
Mod. WWW 15.10.2008, 13:13:35 [cenzore] [kill]

[12] @Teo, pokud bych se měl držet toho vašeho (notně kulhajícího) příměru s večerkou, tak já osobně bych si v takovém případě koupil chleba. Nebo čínskou polévku. Nebo také nic. Předpokládám totiž, že ani jeden z nás nechodí do večerky na pokraji smrti hladem.[7]

Ovšem těší mne, že někomu stojím za to, aby o mne informoval samotného krále sprosťáků @Tea, hrdinu bez bázně a hany, který neúnavně svádí marný boj s vulgaritou, podle šířenou nezodpopvědnými levicovými živly, to jest všemi těmi, co nespadají do škatulky "slušný a kultivovaný agresivní pravicový deprivant." Než být slušný podle vás, @Teo, to budu raději za sprosťáka.

Příště, @Teo, až se vám zase udělá nevolno, běžte se laskavě vyzvracet někam jinam, nehodlám to po vás uklízet a nechci, aby moji hosté museli překračovat vaše sračky.
Tribun WWW 15.10.2008, 13:13:59 [cenzore] [kill]

[13] Hehe, ale vám to trvalo! Tohle jsem chtěl slyšet. Dobrá parta u Tribuna v čele s rekultivovaným slušňákem GeoNem. Necháte se celkem snadno vytočit, pane. Tak já už jdu do tý prdele. Prozatím se mějte. :p
@Teo 15.10.2008, 13:22:16 [cenzore] [kill]

[14] Posloichám ty předvolební vyjádření z krajů Pokud jde o nemocnice, ve Zlínském kraji prý byly všechny 4 nemocnice převedeny na akciové společnosti a údajně se péče o pacienty výrazně zlepšila, což prý spočívá i v tom, že přibyla spousta specializací,která v kraji předtím naprosto chyběla.
Mod. WWW 15.10.2008, 15:42:23 [cenzore] [kill]

[15]  Takže k tematu, a to i přesto, že Tribun, v první reakci „hromadně ad hominem“ vzkázal jasně a dopředu všem, co budou říkat (ukázková manipulace a demagogie) ti poťouchlí, totalitou veskrze načichlý (slovo soldateska mi jiné přirovnání nenabízi)– a zaperlil větou:

„Takže to říkám hned zkraje, aby o tom nikdo nepochyboval: se všemi devíti body do posledního písmenka souhlasím a nehodlám o tom diskutovat.“

Vcelku příznačné pro člověka, jenž definuje a spolumoderuje diskusi toliko nad jedním rigidním tématem – „zlé, odporné a nenáviděné ODS“.

Nicméně tímto bych na adresu Tribuna skončil, a NA ROZDÍL od něj, se CHCI A BUDU věnovat debatě právě nad jednotlivými body tohoto pamfletu. Nemá smysl popírat, že při naší české neoliberální politické mizérii – není mimo ODS koho volit. Že tím člověk volí spíše konzervativce než liberály je nasnadě – nakonec SNK-ED, jako připádný subjekt k náhradnímu (z)volení, tak tato strana nebyla schopna zatím schopna založit svůj program na výraznějšímu programovém prvku – než na osobních animozitách s konkrétními lidmi z ODS – nakonec (post)kaslovká nostalgie je to, na čemž byla tato strana založena a po vzoru německé FDP (Svobodní) zde nikoho jiného nemáme.

Takže (a opravdu by mě, ale stačí mi to v duchu – zajímalo a rád bych slyšel někoho, kdo miluje agresivní levici ve stylu Parobkovsko-rathovském konfrontačním a na osobních útocích stojícím vymezování – že by někdo takto jako já byl něčeho podobného schopen jako vášnivý jejich ČSSD, tak jako teď provedu já.

Ano – ODS je antiliberální, nacionalistická a protievrospká. A TO MI VADÍ! Tady bych opravdu byl raději voličem Zelených než ODS! Ostatní body a jejich hodnocení je otázka názoru a to buď - že tomu tak není, anebo jak správně predikuje Tribun – PRÁVĚ PROTO! – A je to otázka zhodnocení a to na základě právě ideologie (kterou mi tady leckdo otlouká o hlavu, přičemž celý ten článek nejí nic než ideologie navíc říznutá frustrací z úspěchu ODS snad ve všech volbách co za posledních 8 let byly, což mi indikuje, že levice neunese prohru, a není to ten formát osobnosti, co pro prohaném tenisovém zápasu jako první běží k síti podat svému soupeři ruku – ale přímo z ní čiší touha dočkat se toho, až se k ní vítěz, zaměstnán ovacemi, na chvíli otočí zády...ale to je samozřejmě jen můj názor, a připouštím, že někdo může mít názor zcela opačný, naopak že toto dělá ODS)


Takže nebudu se přít o to, co na ODS oceňuji, ale spíše to, co vidím na ní kriticky, jako správný neideologický volič jsem se tedy rozhodl jít příkladem.:-)

Zápecnictví, provincionalismus, nízké sebevědomí – důvod toho, proč někdy sami sebe nazýváme „čecháčky“ – a proti tomu kosmopolitismus, nadhled, sebevědomí. Bohužel TO PRVNÍ je zahraniční politika ODS vůči Evropě. V tomto když bych přešel z hodnocení strany na persony, stejně tak negativně hodnotím Klause, a v případě nedávné volby prezidenta jsem si ze srdce přál za presidenta Švejnara.

Co s tím? No, v tomto ohledu by mi vyhovovali Zelení nebo ED. Ale jak jsem řekl, každý máme nějaké priority a pro mě doposud ekonomické reformy PŘEVAŽUJÍ.Nakonec ty reformy paradoxně v mnoha ohledech v západní Evropě realizuje levice, tedy sociální demokraté, ve Velké Británii Labouristi, v Německu Schröderova Agenda 2010 obsahovala řadu věcí z programu ODS, nakonec třeba poplatky u doktora mají všude v Evropě, jen jinak upravené a definované vyjímky, s čímž problém nemám – důchodovou reformu teď bude diskutovat v Rakousku SPÖ a asi tento bod bude návratem k velké koalici s ÖVP, jako důvod na toto mít vysoký mandát od voličů) – takže když bych to měl uzavřít - PAK PAUŠÁLNĚ pro mě platí – BOHUDÍK, že je tu nadnárodní legislativa EU, která kodifikuje normy, které NAŠTĚSTÍ NEMUŽE žádná lokální vláda změnit, aniž by se tím z tohoto sama spolku sama nevyřadila – a to platí pro všechny politické strany, ať je to ODS nebo KSČM nebo ČSSD.

P.S. Theo – zdravím krajana, Středočecha. Vypadá to, (a poslední průzkumy to zatím potvrzují) že si tyhle volby dost užijem.-:))
Lagron 15.10.2008, 15:55:55 [cenzore] [kill]

[16] Langrone v cem je ODS protievropska?
jasan 15.10.2008, 16:09:05 [cenzore] [kill]

[17] 10 důvodů proč volit KSČM 1)volíme je v každých volbách jen v různých partajích
2)Ukázalo by se jak vypadá nasraná svobodná volba
3)Kotlina by se dostala na přední stránky médií
4)nemají čím překvapit
5)lidovci by se mohli vrátit k nejstabilnějšímu partnerovi
6)Dvě velké partaje by možná změnili vedení
7)Dočkali by sme se koalice Růže s Ptákem a o co v politice vlastně jde
8)Akcie voličů by velmi poskočily nahoru
9)Dnešní mladí už neví co to je,taková lekce jim prospěje
10)Těchto deset pochybných důvodů je stejně kvalitních jako ty proč volit třeba ODS nebo ČSSD
Bonus-Volte,kterého polika chcete nakonec to vyjde na stejno.Po volbách vás odkáže tam kam šel @Teo:-)
Venkovan 15.10.2008, 19:25:17 [cenzore] [kill]

[18] Dobře, projdu si to ... Tribune ... :) 1/ "Je antiliberální" ...

... jistě, ale hlavně je "anti-liberální" především na úrovni civilizačně-ekonomické a ekonomicko-sociální, protože jednoznačně-mocensky "preferuje" jen jistou složku vlastníků podmínek práce = preferuje jenom a jen (a to v zásadě mimo-"legilativně", i když s "legislativní podporou") ty vlastnické "okruhy", které jsou s ní svázány ... et vice versa: ... které jsou svázány s ní. Ovšem totéž dělá i taková ČSSD s tím, že si k tomuto "úvazku" (v zásadě zcela "kompatibilnímu") přídává ještě "korporativistické" tendece svých "vztahů" k "odborům" a lupmenprotlářské buržoazii, kterou v případě ODS zrcadlově "kompenzuje" buržoazie lumpenkapitalistická.

"Antiliberalismus" kultruní bych ODS až-natolik "nevyčítal", Tribune ... vždyť co je dobrého na exhibicionistické agresi homosexuálů? ... a co je dobrého na kapitalisticky řízené "imigraci" systémově bezbranné "pracovní síly" ... a co je dobrého na nějakých "anti-diskriminačních aktivitách", když kapitalismus je eo ipso = z nutné funkce samé diskriminací? ... co je dobrého na drogách, a to THC včetně? ... hmmm, nevím ... Tribune, o co Vám v tomto přípědě jde? = žeby o nějaká ideologická "schémeta"?

2/ "Je antievropská" ...

... určitě, bezdebaty ... ve všem, stupidně a zhovadile.

3/ "Je proamerická" ...

... bezesporu - to souvisí, a to bezprostředně a velmi úzce, s její anti-evropskostí, protože "Evropa" a "Amerika" představují vleklý a globálně klíčový konflikt. "Chtějí"-li tedy podrážet nohy EU, pak nutně musí lezt do rekta Spojeným státům ... simple věc.

4/ "Je militaristická" ...

... jak jinak, to je prastaré schéma zdorojově z devatenáctého století a začátku století dvacátého, v němž militarismus souvisí s níže evidovaným nacionalismem. Ovšem v našem případě jde o "aplikaci" více než komickou ... až srandovní, a bohužel i ubohou.

5/ "Je antisociální" ...

... hmmmm Tribune ... a jaká by asi měla být, když pan Kapitalista již nechce a v mnohém již není schopen to Vaše "sociálno" platit? I když ODS jistě "antisociální" je, tak tato "výčitka" je docela prostým ideologickým plácnutím do vody, protože k této "antisocialitě" aktuálně nemáte alternativu ...

... nehledě na to, že kapitalismus jakožto vlastnický systém prostě "antisociální" je, a to ze své podstatné funkce = myslím, Tribune, že byste se s tím už mohl smířit ... a vzít na vědomí, že jejde o nijakou "socialitu", nýbrž o udržení asociality vlastnického systému na funkčním optimu.

6/ "Je nacionalistické" ...

... jakby ne ... mezi ideologickým "nivó" stávající ODS a prostým nacistickým korporativismem je jenom tenounká slupička, kterou lze kdykoliv protrhnout - to přeci "víme", Tribune.

7/ "Nahrává zlodějům" ...

... ale Tribune :) ... jděte s těmihle "zvoláními" ... proboha: ... vlastnický systém je v principu "zlodějský" = všichni "zde" jsme "zloději", a kdo není "zloděj" ... je "otrok". Fakt neblbněte ... :)

8/ "Nabízí arogantní politiky" ...

... ech :) ... ve stávajícím stavu post-metafyzické "politiky", Tribune, "existují" jenom dva typy "politiků" ...

... trapní ...

a

... arogantní ...

... ti druzí obvykle, ve vnitřním mechanismu "politiky", který zůstává běžnému "voliči" trvale skryt, zcela pravidelně a systémově "vítězí" = čím arogantnějším jste, tím větší šanci na "úspěch" máte ... a to doslova "na všech stranách".

9/ "Už jednou selhala" ...

... všichni "selhali", Tribune = všechny "politické strany" jsou systémově nastaveny na "selhání", protože i "fungování" tohoto "politického" systému je nastaveno na VNĚJŠKOVÉ "selhání". Tento "politický" systém MÁ(!) "selhávat", a to "úspěšně". "Úspěšné selhání" je přesně to, co všechny ty "politiky" bezprostředně živí, Tribune. :)
GeoN 15.10.2008, 20:47:08 [cenzore] [kill]

[19]  Šmarjá, co mát eproti Poršákovi? To mu koupila manželka. To že Vy ostatní nemáte doma podnikatelky je celkem Vaše věc, mně manželka koupit sporťáka tak jsem v sedmém nebi (úsměv).

Ale popojedem:
1) Ano, je antiliberální ve smyslu anglosaského liberalismu a děkuji za to. Jinak ale není pro mě stále dost konservativní. Chtělo by to přitvrdit.

2) ANO, ANO, ANO !!!

3) Ach bože... ano!

4) Rád bych poprosil o empiricky ověřená fakta, že umírající vojáci pocházejí z nižších společenských vrsev. Zejména proto, že řadové vojíny nikdo nikam neposílá a členové speciálních jednotek jsou velice dobře zajištění lidé právě díky armádě. Nevidíte si do svého zrudlého chřťánu, Tribune a plácáte do vody. Mylsím, že už si to můžme říct naplno. Ale jinak - stále málo. Uvítal bych zrušení ministerstva kultury, například, a jeho rozpočet převést na armádu.

5) ROFL. Zdražení potravin o 10%!!! OMG, takže to už rohlík nebude stát 2.50,- ale... 2.60,-??? Nějaké dobré hovězí nebude stát 70,- ale... 77,-??? OMG!!! Co by na to řekli lidé, co kupují počítač pro své dítě a nebude stát 20.000,- ale 18.000,-??? To jsou dvě oranžová pastelkovná!!! Tribune, Tribune, že Vy jste nedával ve škamně pozor (mrk).

6) To ani nechápu, co na tom může někomu vadit, popojedem.

7) A Vy jako chcete vědět, kdo má jaký majetek a jak k němu přišel? A kde je Vaše majetkové přiznání? Tribune, do toho, co kdo má, Vám je HOVNO. Pokud máte podezření na spáchání trestného činu, jdetě na policii a nefňukejte.

8) Mnoho těchto lidí se přátelí s podnikatelským prostředím. A co z toho... ehm... jako plyne? Že se kamarádí s lidmi, co pracují? Hrůza, už je nikdy nebudu volit!

9) Jojo, devadesátá, privatizace. Odehrálo se během ní dost chyb, jen by mě zajímalo, když to Klaus a spol. tak posrali, proč jsme dneska z celého postkomunistického bloku spolu s Polskem a Slovinskem na tom nejlépe? A proč nás dohnalo Estonsko, kde tamní pravice zavedla rovnou daň a jiné tady protírané změny? No jo no.

Všichni selhali. Dokonce i eGon už nepíše jako dřív. A pak má jít člověk volit... no jo, už za dva dny.
sunfreedom WWW 16.10.2008, 00:45:01 [cenzore] [kill]

[20]  Jasane, výrazem protievrospká jsem měl na mysli, že je proti větší integraci resp. Lisabonské smlouvě, která je nutná. Je to především technicko-organizační dokument, prototože managovat soužití 27 zemí je prostě nezvladatelnéza současných pravidel. Navíc hrozí, že nepřijetím Lisabobnské smlouvy bude na čas zamezeno další rozšiřování a to by bylo poti našim zájmům.

Nakonec při konfliktu Gruzie a Ruska, bylo vidět že jednotná politika EU, a institut jednotné personý navenek jejím jménem jednající (prezident, předseda) by zamezil nejednotnému přístupu a jasně deklaroval názor EU. Pak by si Rusko muselo uvědomit, že Německo nebo další bilaterálbní partneři více naklonění Rusku prostě mají smůlu, pakliže budou (a oni jsou v menšině) a jednotný postup pak bude budit respekt. Chápu, že se nikdo nechce vzdát v tomto ohledu své suverenity, ale pro mě je suverenita v danou chvíli nepodstatná, když nakonec můj(náš) zájem bude lépe obhajován a prosazován díky síle celé EU-27.
Lagron 16.10.2008, 08:12:29 [cenzore] [kill]

[21] Lagrone obavam se, ze se desive mylite - jek vypada v praxi jednotny postoj EU je nejlepe videt na navrhu reseni financni krise - 4 velke staty se jaksi "rozhodnou" ze pakt stability neni treba dodrzovat - a ostatnich clenu EU se ani nezeptaji...
Podobnym zpusobem se bude v pripade podpisu Lisabonu rozhodovat i o nasich vnitrnich zalezitostech - takze dekuji, ani nahodou...

Ostatne i v propade Gruzie by se jednotny postoj vubec nelysil od soucasneho postoje velkych zemi (protoze by se nikoho ptat tentokrat jiz zcela legalne nemusely).... t.j. ostra PROSBA at to neprehaneji....
jasan 16.10.2008, 10:48:49 [cenzore] [kill]

[22]  [14]
Opravdu - péče v nemocnicích Zlínského kraje se zlepšuje - směrem k nule, a mám to jaksi z první ruky viděné na vlastní oči, švagrová je navíc zdravotní sestra, takže mnohé umí posoudit, co jiný nevidí.

Šmarja Tribune - rozčilovat se nad lidskou blbostí je o zdraví!
Brtník ze svého brlohu 16.10.2008, 11:44:32 [cenzore] [kill]

[23] Brtníku, a četl jste tř. návrh zákonů o údajné zdravotní reformě, o návrhu o řízené péči, o novém (ne)definování základní zdravotní péče, o tom že veškerá citlivá data o vašem zdravotním stavu se mohou dostat bez vašeho souhlasu do rukou prakticky komukoliv.... víte, morálka byla v rukou těchto gaunerů vždy jenom nebezpečnou zbraní, ale jim v tomto případě nejde jenom o obyčejný, prostý mord, oni se chtějí zapsat do historie jako nejrychlejší masoví vrazi a bejt za to ještě říši pochválení; jestli-že ale někdo v této džungli chce bohatnout na smrti( likvidaci) druhých, tak ostatní mají právo ( ba přímo povinnost) podmiňovat už pouhé přežití utracením původců zla; je to jediná logika, která je v současné době životu potřebná a ve svém výkonu účinná, zbytek jsou bohužel pouhé kecy. ..
Trast 16.10.2008, 14:21:56 [cenzore] [kill]

[24]  Máte pravdu jasane, ale vždy zůstanou témata, kde se budou přístupy lišit a nakonec, kde by jednotný postoj byl i na škodu věci. Pravda, řešení finační krize mezi ně zrovna nepatří, ale nemyslím, že toto je příklad systémového nedostatku integrace, ale spíše konkrétní věc, která nemá na faktickou konstitucionálně-exekutivní roviny fungování EU zásadní vliv. Nicméně sám nemám problém s kritikou fungování EU, pozice jednotlivých orgánů (EK vers.EP) anebo konkrétní legislativy, ale to jsou věci, které lze řešit kontinuálně. Nicméně technicko-organizační exekutiva je věc zásadní pro samotné fungování, a tady by mělo dojít co nejdříve k dohodě.
Lagron 16.10.2008, 15:12:12 [cenzore] [kill]

[25] Lagrone technicko-organizační exekutiva tykajici se paktu stability byla dohodnuta uz davno - presto to nijak nebrani velkym statum veskera pravidla beztrestne porusovat.
Z ceho usuzujete, ze se v jinych oblastech budou chovat jinak?

A pok je tu jeden problem, pro mne zasadni - podpisem LS prestava v CR definitivne platit system parlamentni demokracie - protoze at uz obcane zvoli kohokoliv, bude je drzet "hubu a krok" - rozhodovat nebude o nicem.
jasan 16.10.2008, 17:29:56 [cenzore] [kill]

[26] jasane, tím "...bude je drzet "hubu a krok"..." myslíte koho?
Poslance, vládu?
Nebo nás, ubohé voliče - suverény pěti minut (to jsem si právě vymyslel jako bonmot) :-))

Protože v tom případě mluvíte jenom o cca 30 % jak PSP, tak - a to možná ještě méně procent - voličů.

To já jenom, aby bylo jasno, jasane.
Faust 16.10.2008, 17:54:09 [cenzore] [kill]

[27] ...to je v poho, Fauste, dva vlajkonoši v holinách vyonanovali opět další "problém":)
16.10.2008, 18:14:24 [cenzore] [kill]

[28] Fauste vladu a poslance co representanty "lidu".
Treba jednou Tribun a spol sestavi takovou idealni stranu, ze ji budou vsichni volit... a bude jim to uplne k h...u - protoze o vsech zasadnich vecech se bude vetsinove hlasovat v bruseli....

To, ze Vam TED politicka scena nevyhovuje, neznamena snad ze to bude naporad... a nebo reknete rovnou, ze princip zastupitelske demokracie je na nic, a ze ma byt nahrazen protektoratem EU... cimz si ovsem vubec nepomuzete, protoze budou rozhodovat velke staty a v nich "lid" velkych statu....
proc si myslite, ze vsichni predstavitele Francie laduji 50% rozpoctu EU do Francouskych zemedelcu? protoze jsou to JEJICH volici... volici v jinych zemich jsou jim fuk...
jasan 16.10.2008, 18:17:21 [cenzore] [kill]

[29] Pokud schválíme LS, tak v případě nespokojenosti s Evropskou Unií z ní budeme moci kdykoliv vystoupit. Čili budeme plně rozhodovat o sobě. Chápu, že někteří sní o dobách, kdy menšina terorizovala většinu, ale to se nevrátí. Buď budeme pracovat společně na základě demokratických principů nebo budeme mít plnou svobodu dělat si to sami. Ale toho se někteří bojí, jak by pak mohli shazovat vše na ten ošklivý Brusel.
ms 16.10.2008, 18:22:48 [cenzore] [kill]

[30] ms a jak funguji a fungovaly demokraticke principy v pripade paktu stability?
jasan 16.10.2008, 18:25:28 [cenzore] [kill]

[31] Fauste su zvědavý jak dlůho vydržíš.Jehovistu neodvrátíš od víry.Já osobně jsem Jasana vzdal i když zaplaťkrišna za něj.Učebnicový příklad skalního věřícího.Někteří přispěvatelé na jeho adresu dokáží napsat spoustu zajímavého pro všechny ostatní:-)
Zdravím.
Venkovan 16.10.2008, 18:28:52 [cenzore] [kill]

[32] Neutíkejte jasane od tématu a vysvětlete proč se tak bojíte vystoupit z EU. Nikdo o nás proti naší vůli rozhodovat nebude.
ms 16.10.2008, 18:33:29 [cenzore] [kill]

[33] Venkovane, jasane Venkovane : a já se zas dovídám leccos o způsobu myšlení jisté části obyvatel. :-)

No a pro jasana:
názory o tom, že Češi si neumí vládnout, jsem už zaregistroval.
Názory o tom, že PSP místo zákonů plodí zmetky (a to je fakt, LUT v této oblasti je příšerná) taky.
O tom, že princip zastupitelské demokracie je překonaný, se mluví už hodně dlouho a to zvláště v kruzích pravice (naposled tady Eddie - ten, pravda, zpochybnil IMHO základní článek této demokracie: všeobecné volební právo).

Na mne to dělá dojem, že když se to hodí, tak tu zastupitelskou demokracii hájíte až do těch hrdel a statků, no a když se nehodí... šup s ní do kontejneru.
Tak se nedivte, že se mi to nelíbí.
Faust 16.10.2008, 19:39:41 [cenzore] [kill]

[34] Fauste muzete mi prosim najit moji jakoukoliv zminku odmitajici proincip zastupitelske demokracie a ustavy CR?
jasan 16.10.2008, 19:44:12 [cenzore] [kill]

[35] drahy ms to se zeptejte nekoho jineho - ja hlasoval proti vstupu a vystoupeni budu podporovat... nicmene kvuli tomu se nebudu uvazovat do jeste tesnejsiho chomoutu LS.
Ostatne to ani neni treba - vystoupit lze samozrejmne i ted....
jasan 16.10.2008, 19:46:20 [cenzore] [kill]

[36] jasane, a Vy mi můžete najít, kde píšu speciálně o Vás?
Taková diskuse ale fakt nemá cenu.
Faust 16.10.2008, 19:53:31 [cenzore] [kill]

[37]  Jste zbytečně vyhraněný jasane, nicméně chápu, že budete proti LS, když jste nebyl ani pro vstup do EU. Berte to holt jako kompromis. Otevření trhů a bezbarierový pohyb na nich, od Madeiry po Transylvánii - za zmenšení politické suverenity na dedikované oblasti. Které ovšem nemusí mít pro nás fatální dopad, pakliže se budeme sami schopni mezi sebou dohodnout a jednotlivé státy či účelové koalice států se nerozhodnou navzájem sebe válcovat. Pak by celé EU byla samo o sobě nefunkční ať už by byla EU nebo jen někdejší bývalé volné sdružení „European community“, resp. EHS.

Nakonec to berte z té lepší stránky, kdyby u nás někdy zvítězili v řádných volbách extremisté ( a to z jakéhokoli z obou protipólů politického spektra) - nebo by třeba chtěl někdo demontovat náš milovaný liberální kapitalismus, pak má smůlu, bruselští chábři už z takového troufalce udělají hospodářským embargem a sérií arbitráží do roka hospodářky Albánii..:-))
Lagron 16.10.2008, 21:10:02 [cenzore] [kill]

[38]  Já v podstatě souhlasím. Nejhůře však nesu antievropskou náladu ODS. Něco mi říká, že naše předsednictví EU bude pěkný propadák.
BlackCat WWW 16.10.2008, 22:10:22 [cenzore] [kill]

[39] Člověj se cejtí hned významnější, když si ve světovém tisku (Welt Online) přečte:
"Summit EU sám byl blokován Polskem a ČR, které se zpočátku stavěly proti společné strategii EU v oblasti nového pořádku ve finančním světě a v boji proti oteplování. Předtím vyjadřovala pochybnosti hlavně ČR. Praha se cítila závěry evropské skupiny nejsilněších zemí z neděle opomenuta."

Jestliže má naše republika (která z členství v EU nepochybně profituje, a to především morálně a civilizačně) díky ODS pověst rozvracečů a potížistů, navíc zcela zbytečných a otravných potížistů, tak se vracíme k Valdštejnovu přirovnání: český přitroublý Janek. A to díky přiblblíkům z ODS, národ takový není.
Taras WWW 16.10.2008, 22:57:43 [cenzore] [kill]

[40] nase predsednictvi EU je a bude zcela bezvyznamna epizoda... noty pro nej jiz davno pripravila Patricie Day a nase vlada byla instruovana, ze ma drzet hubu a krok a zapomenout na vlastni priority.. minimalne z 90ti %...
A nikdo s cackych ministru ani necekl... a chlap s gulama taky ne..
jasan 16.10.2008, 23:29:09 [cenzore] [kill]

[41] Lagrone ja jsem jiste vyhraneny, ale Vy nevim proc naivni - valcovani jiz probiha... a az mensi staty prijdou o pravo veta, nikdo se jich na nic nebude ptat - proste to nebude potreba...
Mozna ze by jste si mel precist rozbor Lisabonu od parlamnetniho institutu... zajimave cteni
jasan 16.10.2008, 23:32:05 [cenzore] [kill]

[42] Tarasi Vy chcete, aby penize chudsich vrstev byly pouzity na garanci kont milionaru?
Vy chcete vyhazovat penize za boj proti klimaticke zmene kdyz elementarni matematika rika, ze je to naprosty nesmysl?
jasan 16.10.2008, 23:41:34 [cenzore] [kill]

[43]  [23] Četl Traste, četl...
Brtník ze svého brlohu 17.10.2008, 10:05:02 [cenzore] [kill]

[44] Autor tohoto "článku" je zralej na Chocholouška, nejspíš si zapomněl vzít pilulku. Nechápu, proč se s ním vůbec snažíte diskutovat, ten člověk všechno ví nejlíp ;-)
Havrun 17.10.2008, 10:11:50 [cenzore] [kill]

[45] Fauste, ano, ja si myslim,ze tento typ zastupitelske demokracie neni to prave. Pochopitelne, ze monarchii nebo totalitu, nebo IQ ci majetek jsou pochopitelne jen a pouze teorie ;-)
Ale minimalne bych zmenil volebni system na ciste vetsinovy. Vsechno nebo nic. Aspon to.
Eddie 17.10.2008, 14:03:18 [cenzore] [kill]

[46] Brtníku, [43] mám prosbu. Jestli ten návrh zdravotnických zákonů visí někde na webu, nemáte link?
Hawk 17.10.2008, 15:55:26 [cenzore] [kill]

jasan 17.10.2008, 16:19:53 [cenzore] [kill]

[48] Eddie, znáš antiku? Znáš, viď, že jo? Volební právo měli pouze svobodní občané Města (Atén, Říma) - k čemu to posléze vedlo? K rozpadu celého systému... si opravdu myslím, že tudy cesta nevede.

Já Tě docela chápu, ono připustit, že můj hlas má stejnou váhu jako hlas někoho, kdo umí tak akorát číst, je trošku... no...
Jenomže i on je člověk, i on je občan a může mít jiné schopnosti, před kterým já, inteligent, budu stát s hubou dokořán. Třeba umí udělat krásný hrneček, třeba umí zpívat (což neumím vůbec), třeba...
A byla by škoda pro mne, pro Tebe, ho zbavovat v podstatě občanských práv.

Rozumíš mi?
Faust 17.10.2008, 16:48:38 [cenzore] [kill]

[49] Fauste berte to prosim jako ryze filosoficky problem - proc ma nekdo, kdo neni evidentne schopen se postarat sam o sebe, rozhodovat o osudu jinych?
jasan 17.10.2008, 17:01:28 [cenzore] [kill]

[50] jasane, čemu, prosím pěkně, říkáte: evidentně není schopen? Taky filosoficky (to jenom abychom se nepřekřikovali a mluvili oba o tomtéž).
Faust 17.10.2008, 17:36:06 [cenzore] [kill]

[51] Zase Vám "neslušně", Fauste ... odpovím za "jiné": ... pro tyto "jiné" znamená "postarat se sám o sebe", mít ... "nejméně" ... pár "zaměstnanců", kteří jim téměř zdarma obstarávají "naturální" substrát k jeho pokud možno ziskovému prodeji "na trhu" ...

... všichni ostatní jsou dle "jiných" zcela jistě paraziti, a to včetně oněch "zaměstnanců", o které se právě tito "aktivní jiní" musí chudáci "starat" ... a "živit je".

"Nejhorší" jsou pak samozřejmě všichni ti "nezaměstnaní" - nejlepší, kdyby byli přidělování nějakým "systémem" těmto "jiným" zcela zdarma, aby ti darmožráči "něco dělali" - prasata, akorát se válí po ulicích, chlastá to, roznáší žloutenku a AIDS a okrádá poctivé lidi. Všechny tyhle "nezaměstnané" je třeba systematicky, za jejich drzou lenost, trestat ... a to nejlépe nijak neplacenou prací.

Dalšími, a těmi už opravdu "dole", darmoždáči jsou pak samozřejmě všichni ti intelektuálové, co jenom tlamocvičí a zadarmo nevymyslí něco, na čem by "jiný podnikatel" mohl svižně vydělat, všichni ti studenti, ženy "na mateřské", důchodci, děti, mrzáci, dlouhodobě nemocní, krátkodobě nemocní, debilové, bezdomovci, blázni v blázincích, narkomani, bezdomovci, hysterické anorektičky, hipíci, zahrádkáři, skvoterští punkeři, ducducáři, lidi s drdama, manželky, co nechtěji poslouchat a trpět "náhodná obveselení" pana "podnikatele", komunisti, Židi, Číňani, Cikáni, básníci, Vietnamci, ochranáři životního prostředí, co akorát kradou dotace, úředníci, kteří by je chtěli kontrolovat, lední medvědi, tučňáci, mohamedáni a individua, co jezdí na dálnici pomalu ve starých plechovkách... takže vlastně úplně všichni ... :)

... ti všichni jsou totálně neschopní se o sebe postarat, a tudíž nemají v zásadě a od přírody nárok na to, o čemkoliv, byť jen naprosto iluzorně, rozhodovat. Ti všichni mají být rádi, že jim "jiní" vůbec umožňují "existovat", protože "v přírodě" by už dávno zahynuli ...

... "příroda je spravedlivá" ... kdyby to bylo "na přírodě", tak by tu byli jenom "jiní" ... všichni by se starali o sebe, a tudíž by byli všichni bohatí, blahobytní a šťastní ...

... ale protože se do té dokonalé "přírody" a jejího "přirozeného výběru" pořád montují všelijací socani, židobolševici, tlamocvikové, zarudlé státy ... a to vše v čele všech těch mrzáků, tak je to tak, bohužel, jak to je - vždyť i ti "jiní" jsou nakonec jenom lidé a ještě ke všemu je jich menšina ... to aby se jedeno chudák "jiný podnikatel" strhal, a ta verbež to nakonec stejně zgajluje a ještě drze natahuje ruku ...

... zatracená "demokracie" ... chtělo by to trochu "pevné ruky", a nějakou tu malou mathusiánskou válku navrch, aby té verbeži sklaplo ... kdepak: ... "Arbeit macht frei!" ... a válka ozdravuje a zocelí.

***

To vše ... tedy :) ... "ryze filosoficky" ... :) :) :)
GeoN 17.10.2008, 19:12:12 [cenzore] [kill]

[52] jasane, děkuji za link.
K volebnímu právu poznámka "taky jenom filozofická". Jak se o sebe neumí postarat? Po ekonomické stránce? Člověk, ani jeho život přece nemá jen ekonomický rozměr. Pokud někdo někde žije, proč nemá mít právo spolurozhodovat o tom, jak se tam bude žít?
Hawk 17.10.2008, 20:06:56 [cenzore] [kill]

[53] Fauste a Hawku v tomto pripade to myslim ekonomicky - protoze marna slava, lidi musej predevsim jist, bydlet..... posilat deti do skol...
jasan 17.10.2008, 20:22:37 [cenzore] [kill]

[54] proc ma nekdo, kdo neni evidentne schopen se postarat sam o sebe, rozhodovat o osudu jinych?.... takovehle tvrzeni ma platnost jedine v dokonalem prostredi, nerizenem a neovlivnovanem zadnou z jednotek, v nem obsazenych.
Zaludna otazka: byl vznik vicebunecnych organismu povazovan okolo zijicimi bakteriemi za socialistickou vzpouru neschopnych?
Neni nahodou volvox globator temnym, ideologickym, socanskym predobrazem?
sax 17.10.2008, 20:33:25 [cenzore] [kill]

[55] Jistě jasane ... :) ještě, že Vás živí Vaši "zaměstnaci", obstarávají Vám bydlení a vydělávájí na hodobóžové školné pro Vaše marcipánová holátka ... :)

... jak byste se potom postaral sám o sebe postaral, že ano? :)
GeoN 17.10.2008, 20:38:47 [cenzore] [kill]

[56] saxi ale ne... ja se ptam na nazory... ne na bacouse...
jasan 17.10.2008, 20:42:09 [cenzore] [kill]

[57] no tak se zkuste zeptat nejak chytreji.... pak se da mozna bakteriim vyhnout.
sax 17.10.2008, 20:52:37 [cenzore] [kill]

[58] jasane, zavede-li se daňový nebo majetkový cenzus, zvyšuje se pravděpodobnost, že se během času dopracujeme k tomu, že minulé volby byly těmi posledními. Moc chutná, že. Omezování volebního práva je doost nebezpečná hračka.
Kde berete tu jistotu, že třeba i Vy osobně neskončíte mezi těmi, kteří už nemají právo kecat lautr do ničeho?
Hawk 17.10.2008, 21:56:48 [cenzore] [kill]

[59] Fauste rozumim Ti velmi dobre, spis nerozumim GeONovi a skoro uz ani jasanovi.
Eddie Mail 17.10.2008, 22:05:38 [cenzore] [kill]

[60] Čemu nerozumíte, Eddie?
GeoN 17.10.2008, 22:25:39 [cenzore] [kill]

[61] GeoNe, Vam, protoze nevim na ktere strane vlastne stojite
Eddie Mail 17.10.2008, 22:38:16 [cenzore] [kill]

[62] Hawku to je nedorozumeni.. ja nechci v tomto smeru nic menit - to byl opravdu a vazne zcela obecny dotaz... proc nekdo, kdo neni schopen se postarat o sebe, ma do toho mluvit ostatnim.....
Treba v prirode, kde probiha prirozeny vyber, to tak neni...
Takze je to nejaka vyhoda, krok dopredu a nebo naopak cesta "do pekel"?
jasan 17.10.2008, 23:07:44 [cenzore] [kill]

[63] Už jsem i zde u Tribuna ... (což je poslední dobou jedno z dvou "míst", na kterých jsem jakž-takž k zastižení :) říkal a upozorňoval, že z onoho "mýtického" ... "pravo-levého" spektra nestojím jednoduše nikde - prostě do něj nijak nepatřím ...

... takže jen velmi těžko můžete, Eddie, rozeznat, na které "straně stojím", protože "zaběhané etalony" na "mě" prostě nefungují a fungovat nemohou - a má mínění mají zcela reflektovanou konzistenci. :)

***

V pseudo-"hovoru" výše si jenom dělám srandu z přítomných "pravičáků" a jejich slabomyslných a miliónkrát ošoupaných ideologických žvástů. Ovšem stejně tak se můžete dočkat toho, že podobně "povtipkuji" i s kterýkoliv úporným "levičákem" - je totiž mezi nimi v zásadě nulový rozdíl = jsou jako "samička" a "sameček" od jakéhokoliv konektoru ... dávají svůj dnes již muzeální kvazi-"smysl" jenom dohromady, i když oni "levičáci" stále, i když opravdu jen někteří, občas přemýšlí, takže tu a tam se s nimi dá i mluvit, zatímco v zásadě téměř všichni "pravičáci" jsou dnes naprostí zoufalci, což se určitě a s jistotou již nezlepší ... mnohem pravděpodobnější je prudké zhoršení nemoci až k hranici nacistoidních "fantazií", o čemž některá "mínění" výše k nalezení jenom svědčí.

***

Pokud tedy chcete rozumět, Eddie, tak budete muset "vypnout schémátka". :)
GeoN 17.10.2008, 23:09:11 [cenzore] [kill]

[64] Hoj-hola ... :) ... hledme, vždyť jsem to říkal :) ... pan Přirozený Výběr už je mezi námi. Slušně pozdravte, děti ... :)
GeoN 17.10.2008, 23:12:05 [cenzore] [kill]

[65]  Všechno je o lidech, ale často ne s lidmi,že? Tribune, čtu vás sporadicky, jelikož vyšší hladiny adrenalinu prý škodí zdraví. Demagogie je oblíbené slovo, plamenné proslovy a hledání důvodů co má ten a co onen, kdo je horší a kdo je lepší a proč. Kdybyste místo hodin a hodin, strávených analýzami kočkopsů a psokoček vstal od počítače a snažil se poznávat, pravděpodobně poznáte, že pravda je velmi relativní a subjektivní, poznání že obrušuje hrany a že směřujete (stejně jako my všichni) "jen" ke své představě o (například) "spravedlnosti" a nikoliv k realitě. Nikdo z nás nemá dostatek informací, aby mohl objektivněji posoudit stav věcí a rozhoduje se tedy na základě nedostatku objektivních informací. A pokud existuje nemalá pravděpodobnost, že se mýlím (a ta existuje vždy), neměl bych pronášet soudy. Co vy víte, kde je realita. Jaký motiv a jaký záměr vedl toho a toho k rozhodnutí A nebo B nebo C. Třeba se blbě vyspal, nedala mu manželka, zastřelili mu někoho z rodiny, v dětství jej týrali, já na bráchu a pak brácha na mě... všechno má máloco společného s realitou daného rozhodnutí. Faktorů, které ovlivňují politická rozhodnutí jsou mraky a troufám si podle Pareta tvrdit, že 80% jich neznáte...
A pak ty nálepky, kterých se drží zleva, zprava zakuklenci, co stojí na barikádách. ODS jsou "asociální zloději a tuneláři", "ČSSD jsou stalinističtí byrokrati v čele se zpovykaným idiotem." Zevšeobecnění, která mají málo co společného s realitou. Kromě toho, že druhak jmenovaný na mě opravdu působí jako zpovykanec, čímž dehonestuje ideu, která se už dávno vytratila a je to už dnes o moci a její prosazení jakýmikoliv prostředky.

A propos, víte, proč nemůže fungovat společnost založená na rovnosti výsledku? (Napovím: Nastudujte Maslowa).

A propos 2: Hádejte, kdo řekl následující větu: "Kdybych nebyl členem ODS, chtěl bych být členem KLubu přátel Miloše Zemana"... nebo že by ta věta zněla "Kdybych nebyl členem ČSSD, chtěl bych být členem Klubu přátel Václava Klause"?

A teď - bez Vašeho laskavého svolení - jdu také do prdele jako @Teo a jdu si taky koupit včerejší rohlíky. To proto,že ty dnešní-čerstvé si přes bránu potají odnosili naši odboráři, vykřikující plamenné fráze o sociální spravedlnosti, stejně jako kantýnská, která jim je ulila za půl kila patnáctek vrutů, kteréžto také byly proneseny přes vrátnici bez povšimnutí.
Kamio Mail WWW 17.10.2008, 23:37:56 [cenzore] [kill]

[66] Já mám úplně nepolitický dotaz a to sice k bodu " Nahrává zlodějům"!
Tak já bych třeba neměla problém podat majetkové přiznání, ale netuším, jak bych, coby laik, svůj majtek ocenila tak, abych to přiznání podala pravdivé.
Jak byste si Tribune takové "odhady" představoval Vy, nebo myslíte, že by to muselo být založeno na znaleckých posudcích?
Mod. WWW 18.10.2008, 00:05:59 [cenzore] [kill]

[67] Aj, netušil jsem, že na základě nevinného dotazu: se rozvine taková bohatá a plodná diskuse.
:-))
Ale k jasanovi a k tomu, z čeho to vzniklo:
já tušil,jasane, že to budete nazírat ekonomicky [53]. Na hodně i mých výhrad vůči ekonomistnímu pohledu na člověka Vám již filosoficky odpověděli pánové mezi dotazem a touto reakcí.

Já bych se s dovolením přidržel praktického života (nebudu unavovat líčením geniálního, leč kvůli libovolnému zdravotnímu postižení nezaměstnatelného člověka - i ten sice spadá do té kategorie "nemoci se o sebe postarat", ale je to už, přece jen, klišé).

Vincent van Gogh patří z impresionistů k mým nejoblíbenějším - ale ani on se nebyl tak dalece o sebe schopen ekonomicky postarat. Přitom to byl génius, a jeho obrazy mají DNES milionovou cenu (ekonomicky).
Je to možná blbý příklad, ale: pouhým časovým posunem (mezi jeho smrtí a oceněním jeho díla uplynulo jen několik let) by se naopak dostal mezi ty, kteří se umějí postarat... že ano?

A i kdyby ne, tak život by byl bez něj šedivější a fádnější... čímž tedy naprosto nehmotně obohatil nás všechny. O jiný pohled na svět...

A takového člověka bychom ostrakizovali a nenechali ho ani volit (ne že by ho to asi nějak enormně zajímalo, ale bylo by to JEHO svobodné rozhodnutí, ne nějaká společensky uznaná zábrana).

A to je důvod, proč jsem velmi ostražitý až nerudný, když slyším řeči o "neschopnosti se o sebe postarat" a z toho plynoucí "nutnosti dotčené neschopné individuum nepřipustit k volbám".

Ono by to totiž jen u té ekonomické otázky neskončilo.
Faust 18.10.2008, 03:43:51 [cenzore] [kill]

[68] jasane, [62] Nepodsouvejte mi, co jsem nenapasal. Netvrdím, že Vy chcete něco měnit, upozorňuji obecně na problematičnost cenzů.
"proc nekdo, kdo neni schopen se postarat o sebe, ma do toho mluvit ostatnim..... "[/i] Z jednoduchého důvodu, je to občan tohoto státu stejně jako Vy nebo já a lidi nemají jen ekonomický "rozměr". Ale tohle už výše rozebral Faust.
"Treba v prirode, kde probiha prirozeny vyber, to tak neni...Takze je to nejaka vyhoda, krok dopredu a nebo naopak cesta "do pekel"?
Hmm, a co pak s medicínou, ta přece přímo programově pracuje proti přirozenému výběru...
Hawk 18.10.2008, 10:29:08 [cenzore] [kill]

[69] Hawku, to víte, ono by to u změny volebního práva neskončilo. Naštěstí ale každý pokus o eugeniku vždycky skončil degenerováním mnohem rychlejším, než jakému se eugenici pokoušeli zabránit.
Zoom 18.10.2008, 12:06:55 [cenzore] [kill]

[70] Proc se ale utapetv nejakych slozitych vypoctech? Zvlastni, ze kdejaky pravicak broji proti ustanoveni minimalni mzdy, pricemz by reciprocne ustanovil neco podobneho, coby kriterium obcanskych prav.
Navrhuji se takovymhle nejasnym meritkem vubec nezaobirat a vzit to smahem po narodnostne- rasovem principu: Romove a Ukrajinci jsou jasni, mohli by k nim pristoupit jeste vsichni Asiate a Africane, vzdyt proc by mel do behu nasi spolecnosti zasahovat nekdo, kdo je svymi kulturnimi koreny tak vzdalen evropskym tradicim? Zidy bych si nechal v zaloze, pro pripad, ze by meli majetku a penez vyrazne vice, nez nase stredoburzoasni volicska masa, ktera nejen vydelava, ale navic "cestnym" zpusobem, v potu sve stredoevropske tvare.
sax 18.10.2008, 13:19:31 [cenzore] [kill]

[71] Hawku no, s tou medicinou to prevelice souvisi... protoze tim, ze umoznuje reprodukci edincum s vadnym genofondem (coz by "normalne" neslo) siri vadny genofond po cele populaci... jak dlouho to bude trvat nez to "praskne"?
Pak budou vsechny financni krize proti tomu sranda...
jasan 18.10.2008, 13:22:12 [cenzore] [kill]

[72] Tady se musim pripojit k Jasanovi, ten genofond jde fakt do kopru a jeste reknete ze to neni pravda.
Eddie Mail 18.10.2008, 13:29:57 [cenzore] [kill]

[73] Fauste ale ta otazka v teoreticke rovine stoji jinak - proc ma o zivotech ostatnich ROZHODOVAT ten, kdo nezvlada ten svuj?
Genialni malir snad muze rozumne rozhodovat o ostatnich genialnich malirich... ale o tom, jak ma zit dalsich 99.99999% lidi? ja vazne mevim...
On tan majetkovy cenzus mel jistou logiku - kdo statu radne plati, at rozhoduje...

Protoze - at uz poshanite dalsich n prikladu o geniech, ekonomika je zaklad...
jasan 18.10.2008, 13:42:12 [cenzore] [kill]

[74] Jasane, Eddie zdravotnictví jsem užil záměrně. Odmítne někdo z vás přizápalu plic ať už vašem nebo ještě lépe vašich dětí antibiotika nebo bude čekat co s ním udělá "přirozený výběr"?
Hawk 18.10.2008, 13:52:35 [cenzore] [kill]

[75] Hawku ted zase nectete Vy.. otazka spise zni, zda mame umoznit lidem s genetickymi poruchami (treba cukrovka 1) mit deti....
jasan 18.10.2008, 14:10:34 [cenzore] [kill]

[76] Vidím, že se dobře bavíte, o to víc mne mrzí, že jsem se nemohl diskuse zúčastnit. Je zvláštní podívat se na diskusi s odstupem, jak se vyvíjí a mění a přitom je stále stejná, všichni hrají své naučené party a s výjimkou "neuchopitelného Geona" stačí pohled na podpis a je jasné, co je obsahem.

Pokud dovolíte, teď je již do diskuse zapojovat nebudu, leda by někdo z přispěvatelů stál o moji reakci na konkrétní příspěvěk, v tom případě mu samozřejmě vyhovím.
Tribun WWW 18.10.2008, 14:21:03 [cenzore] [kill]

[77] A co, Eddie.... vy vite, jak by mel genofond idealne vypadat? Podelte se s nami o to.
Spis bych si kladl dulezitejsi otazku: proc, kdyz stale stoupa pocet vyukovych hodin na ZS a strednich skolach, stoupa paralelne s tim i pocet deprivantu? Je to fakt tim, ze blbove se mnozi a jsou nasledne zachranovani moderni medicinou? Neni to spise tak, ze dnesni, k normalnu proziti zivota nerelevantni skolni a pracovni naroky z nas deprivanty delaji, namisto abychom se jimi rodili?
Osobne sazim na vychovu, nejake to promile tezkych vrozenych vad musi nase spolecnost ustat, zbytek postizenych lidi je nepohodlnych jen proto, ze nemusi danit a nejsou ani potencialnimi dobrymi zamestnanci, navic se organizuji do ruznych organizaci a mami prostrednictvim statu penize z tech, co se o sebe umi postarat.
A jeste jedna otazka: neni nahodou tezka psychiatricka choroba schopnost podnikat a stavet se tak proti prirozene komunitni socialite? Tedy rikat nekomu, kolik si muze dovolit podle toho, jak se necha svym obchodnim (zamestnavatelskym) "partnerem" ojebat?
sax 18.10.2008, 14:26:29 [cenzore] [kill]

[78] ve svych nazorech jste opravdu "cisty" jasane... neni to zadne prekvapko, jen tak dale.
Co treba neurodermitis (atopicky ekzem), na nej se preci take drive umiralo a lecba stoji spoustu penez? Proc jen cukrovka?
sax 18.10.2008, 14:30:00 [cenzore] [kill]

[79] Pro jasnost věci: ... jakékoliv omezování "volebního práva" ... a tedy "občanského statusu" těch či oněch skupin lidí (vybraných dle jakýchkoliv "kritérií"), a to UNVITŘ(!) téže "občanské společnosti", není nic jiného, jak výše docela správně a trefně připomněl Faust [48], zcela absurdně anachronickým "pokusem" o eufeministicky řečeno "prapodivnou" ... ech ... "restituci" takzvaného "atického" či "athénského" modelu "městského státu" ... to jest:

... vyloučení ne-vlastníka z "občanského kolektivu", a tedy identifikaci "občanství" a vlastnictví, v Athénách samotných na základě etnicko-rodového a etnicko-kulturního klíče.

Ovšem jak jsem již někde kolem připomněl, tak jakékoliv znaky "majetkového" (a také rodového) "cenzu" byly ZEVNITŘ(!) "občanského kolektivu" eliminovány již počínaje ranými reformátory a ranými tyrany - před-klasický a klasický athénský systém byl pak v mezích "občanského kolektivu" vskutku "radikálně demokratický", a to za silné přítomnosti "progresivního" nastavení tehdejších fiskálních systémů, které se ovšem, třeba v případě samotných Athén - attický model nebyl vlastní jenom samotným Athénám, týkala povětšinou "jen" lidských a materiálních dodávek "občanské" domobrany (což bylo odvozeno od původní "vojenské demokracie", která byla řeckým kmenům původně vlastní) ... zatímco "finanční toky" byly v klasické době vedeny povětšinou "obráceně", to jest směrem od "státu" (tento pojem měl v antice poněkud odlišné obsahy než "dnes") směrem k "občanovi" = "stát" totiž nejenom vlastnil svou vlastní otroky opatřenou půdu, nýbrž ten athénský i velmi výnosné stříbrné doly (rovněž vybavené otroky), jejichž výnosy až do Themistokla plně rozděloval mezi "občany", a velkou řadu "externích" příjmů daných obchodně-mocensky (s rozvojem takzvané "Athénské námořní říše" se stupňující) a později i zcela přímé externí příjmy z takzvaných "klerúchií", což byla forma přímé kolonizace zemědělské půdy jiných řeckých(hle!) společenství ...

... to vše bylo ovšem "vyrovnáno" faktem v zásadě TOTÁLNÍHO vyloučení "všech ostatních" z tohoto "občanského ráje", a to v zásadě nejenom ve formě a vrstvě vyloučení "z občanské společnosti samotné", nýbrž vyloučení doslova "Z" LIDSKOSTI(!) ... platila tedy rovnice:

... "občan" = "vlastník zemědělské půdy" = "člověk" ...

... a tedy i rovnice:

... "ne-občan" = "ne-nevlastník ničeho" = "otrok" = "věc".

Je to pochopitelné a platí to dodnes - i "dnes" je formálně a "v možnosti" jakoby-"garantováno" ono slavné "právo vlastnit" (cokoliv ... a tedy "deduktivně" i "výrobních prostředků") právě a jen "občanským statutem", a tedy i tím, čemu říkáme "právní subjektivita" v plné autonomii a autentičnosti. Proto také, a to jsme "podědili" již ze složitého "patronačního" Římského práva) uzavíráme všelijaké mezi-státní ty "smlouvy o ochraně investic" či "majetku", ve kterých určitý stát "garantuje" majetek občana jiného státu v roli "patrona", a to z titulu svých vlastních smluvních závazků vzhledem k jeho "mateřskému" státu - což se nakonec týká i všech dalších "právně garantovaných ochran" ... včetně "nedotknutelnosti osoby" a "života".

Tedy?

... JAKÉKOLIV(!), a to jakkoliv "motivované" a jakkoliv "zdůvodňované" omezování "občanských práv" je ČIRÝ NACISMUS(!), protože "to", co se nacisté, ve svém pseudo-"mystickém" pseudo-"zdůvodňování", které ... mimochodem ... výrazně zahrnovalo i "argumentaci" takzvaným "přirozeným výběrem", pokoušeli jakožto svůj "nový řád" uskutečnit, nebylo ničím jiným než PROSTÝM OPAKOVÁNÍM(!) antického "klasického" "občansko"-otrokářského systému v "poněkud větších rozměrech" ... och ano:

... naše obdivovaná antika nebyla ničím jiným, než zcela "běžným" ... nacismem (pří respektu příslušného historického odstupu) ... v běžné praxi (!!!)

***

... jasanův "projev" z [62] :

"... ja nechci v tomto smeru nic menit - to byl opravdu a vazne zcela obecny dotaz... proc nekdo, kdo neni schopen se postarat o sebe, ma do toho mluvit ostatnim.....
Treba v prirode, kde probiha prirozeny vyber, to tak neni...
Takze je to nejaka vyhoda, krok dopredu a nebo naopak cesta "do pekel"?"


... není ničím jiným než "ryze filosofickým" nacismem, který se ... jak opakuji ... ve všech klonech a verzích oněch "neo-liberál-konzerv" ideologiích zcela pevně "skrývá" = v tomto svém "teoretickém dotazování se" je pan jasan čirým nacistou (!)

... jistě: ... zatím se "modří ptáčci" ... "bojí" - "bojí" se tak, že vědí, že "zatím-teď" by jim "realizace" těchto "ideových-teoretických záměrů" asi "hladce" ("hladkost" je relevantní a kýžená) neprošlo. Ale to se může "kdykoliv" změnit, přičemž nikde není "dáno" a "psáno", že se v příslušných "špinavých" politických i pouličních "pracech" budou přímo angažovat přímo ti, kteří tento "ideologicko-politický" pa-"směr" platí a "živí" ... na takovou práci mají všelijaké "výlupky" od Daniela Landy "dolů", kteří jsou separovaně "pěstováni" ve vydělených "kotcích" ... "pod" prahem "vnímání" ... "běžné občanské společnosti" zatím saturované dnes již pseudo-"osvícenskými" post-formami.

Tento zatím krypto-nacismus je evidentní kupříkladu v tomto "populární výstupu", který jistě znáte:

http://www.youtube.com...mYlb5JeZq8

... ale našly by se stohy dalších, přičemž, jak upozorňuji, máme tady-i-u-Tribuna "pár takových", kteří do těchto "teorií" docela "seamless" ... "zapadají".

Pamatujme, moji "leví" přátelé:

... pokud "ODSsák" mluví o "osobní svobodě", tak mluví JEN a JEN(!) o "osobní svobodě" VLASTNÍKA(!) jakožto IDENTICKÉHO(!) s "občanem". Pro něj platí anticko-nacistická rovnice "občan = vlastník", přičemž jakékoliv představy o tom, že "občanství" se pne NAPŘÍČ(!) vlastnické diferenci (a mnoha dalších diferencí, které lze k této diferenci "přimknout" podobně, jak to činí jasan), jsou z jeho strany jenom "dočasně" a "provizorně trpěny" jako "socialistický exces".

"ODSsák", a tedy zde docela zjevně i všichni "jasani", NEJSOU(!) "demokraté" v evropsky-kontinentálně tradičním rousseauovském úzu. Jejich ideologie je "nukleárně" hobbesovská či spíše para-hobbesovská, jež přes radikalizaci určitých motivů této polo-osvícenské anglosaské tradice směřuje přímo a záměrně k popření toho, co "kodifikovala" roussauovsky fundovaná "Deklarace práv člověka a občana", která je formálně dodnes "rámcem" našeho kontinentálního evropského sociálně-politického mluvení a myšlení.
GeoN 18.10.2008, 14:44:22 [cenzore] [kill]

[80] jasane, jo,nějak jsem to překouk, máte pravdu.
Co myslíte tím umožnit mít děti? Specielní péči o matku, aby dítě donosila?
A taky co přesně rozumíte pod pojmem genetická porucha? Dědičná je např. i vrozená luxace kyčlních kloubů. Je to dneska dneska problém? Většinou ne.
Ono se věda lékařská, potvůrka, se vyvíjí.
Hawk 18.10.2008, 14:48:11 [cenzore] [kill]

[81] a co kdybychom si pracovne.... prejmenovali ODS na VODS: vlastnicky obcanskou demokratickou stranu.
Geonova diagnoza krasne vysvetluje, proc jsou jakekoliv populisticke kroky VODS tak detinske a ve sve podstate uplne mimo:
oni jsou opravdu bytostnou vlastnickou stranou a jakykoliv pohled mimo svuj ramec jim je uplne cizi, zkratka nevi, co delaji, jen se snazi kopirovat kroky vseobecne obcanskeho, politickeho proudu. Treba zrovna to pastelkovne... to byla jako pest na oko vyvrela aktivita. Zatim jedine stesti, ze takova rozhodnuti pusobi neadekvatne az smesne a i kdyz vetsina lidi nema pri ruce nejakou racionalni analyzu kroku VODS, intituitivne citi, ze jsou to hajzlici.
sax 18.10.2008, 16:02:20 [cenzore] [kill]

[82] Hleďte, jasane ... :/ ... Vy jste se už opravdu definitivně zbláznil. :)

[73]

"Genialni malir snad muze rozumne rozhodovat o ostatnich genialnich malirich... ale o tom, jak ma zit dalsich 99.99999% lidi? ja vazne mevim..."

... proboha DOVZDĚLEJTE SE (!) ... to alespoň(!!!) - čapněte třeba Platóna, a jukněte, jak ten vypečený fiktivní Sokratés se všelikými v hovoru zkoumá "občanské ctnosti" v konfrontaci s "odbornostmi" a všelikou "mnohoučeností", a dospívá k závěru, že "občanské ctnosti" nejsou žádnou "extra-odborností", nýbrž "občanskou" předpokladem a tedy i "mravní" POVINNOSTÍ(!) ... a odtud:

... pekaři rozhodují o pekařích a pekařství ...

... vojáci o vojácích a válce ...

... manželky o svých manželích ... :)

... ale:

... "občané", a to VŠICHNI(!), to jest bez ohledu na jakoukoliv jejich "odbornost", o "věcech občanských", a tedy věcech "obce" ... každý "jednotlivě" i "jakožto celek". Přitom jistě zde jsou občané "nadmíru vážení", což jsou ti, kteří svým jednáním, prací či odborností SLOUŽÍ OBCI(!) nadmíru obvyklou, a tudíž jejich "slovo" má "U" ostatních občanů vetší "váhu" než "slovo" ostatních, ovšem o tom OPĚTOVNĚ(!) rozhodují tito ostatní "občané" a to právě a jen na základě své úcty a respektu k nim, dle ZÁSLUH O OBEC(!), na které se s ostatními shodli a oněm "zvláště váženým" je tak přiznávají.

Jakákoliv "odbornost" či "schopnost" tak "občanství" NEZAKLÁDÁ(!), avšak může podpořit "VÁŽENOST" toho či onoho - odtud je pak odvozen, u Platóna, odvozen velký význam "filosofů", kteří hrají velkou roli právě a především ve "držbě" a "rozhojnění" zmíněných "občanských ctností", jež jsou pro život "obce" tak významné, což tito "filosofové" ukazují a "dokládají" svým vlastním životem (aristotelský BIOS THEORETIKOS) - toto pak vedlo ke ZKRESLENÍ(!) platónských představ o "vládě filosofů" ("sofokracie"), neb Platón no mínil nikoliv tak, že by "filosofové" vládli politicko-mocensky (od toho jsou zvolení, jmenovaní či losovaní úředníci obce), nýbrž právě a jen prostřednictvím toho, že určují a formují důležité rozhovory obce, pečují o "čistotu řeči" a její "pravidla".

Tato mínění mají zcela reálný a skutečný "historický" základ sofistickém hnutí, ze kterého sám "historický" Sokratés a Platón sám (i když "rodilý" aristokrat) "vyrostli".

***

Tedy:

... geniální malíř BY MĚL BÝT(!), a to dle mého mínění, dle mínění Faustova i dle mínění Platónova, OBVZLÁŠTĚ VÁŽENÝM OBČANEM, neboť je svým občanům svým uměním OBVZLÁŠTĚ prospěšným, přičemž je zcela lhostejné v jaké "odbornosti", která jeho ZÁSADNÍ "status občana" NIJAK NEZKLÁDÁ, protože tento je založen v jeho "přirozenosti" samotné - a tudíž by jeho "slovo" mělo být "slyšeno" ... "obzvláště", i když jeho "hlas" tímto nemá větší "sílu", než je "hlas" posledního žebrajícího "občanského" bezzemka.

"Občanství", a to "plné", není založeno jakoukoliv "odborností" či "schopností" - a to ať její "přítomností" či její "nepřítomnosti", jde o naprostou irelevanci, a to i v tom případě, zde dotyčný je "schopným" vlastníkem, a tudíž má velké "výnosy" ze svého vlastnického chování ... či nikoliv (!)

... pokud budete JAKKOLIV(!) "zpochybňovat", pak nejste "demokratem" ANI DLE ANTICKÝCH MĚŘÍTEK(!) = takto "vypadáváte" nejenom i z křesťanské "rovnosti před Bohem", nýbrž zcela vypadáváte i z jakýchkoliv koncepcí "demokracie" osvícenského původu.

Nacisté "překročili" osvícenský projekt právě a jen tím, že "škrtli" generální předpoklad rousseauovsky-osvícenské "přirozené rovnosti" a nahradily ho předpokladem "přirozené nerovnosti", přičemž je docela JEDNO(!) prostřednictvím jaké "argumentace" takto učinili ...

... všichni přítomní by odtud měli vzít na vědomí, že s Vámi mají co k dočinění s téměř krystalicky čistým "teoretickým" nacistou, což Vaše další "úvahy" ... třeba:

[71]

... nad sluce jasněji TOTÁLNĚ(!) ... NA TVRDO(!) ... DOKAZUJE(!!!)

***

Proberte se, jasane :( ... zatím jste byl jenom "pravičák", ale sunete se po "šikmé ploše". :(
GeoN 18.10.2008, 16:11:53 [cenzore] [kill]

[83] Trubune -vy jste nebetyčný idiot jemuž rovno neni-PS nemám rád současnou ODS
maty Mail 21.10.2008, 14:22:59 [cenzore] [kill]

[84] Klobouk dolů, maty, pod tíhou vašich argumentů všechno bledne. Snad jedině karabáč by byl větší kalibr.

Jenom nevím, co tomu řekne @Teo, že mu fušujete do řemesla. Na sprosťárny je tu specialista on, víte?

Upřímně, maty, vždy mi trochu vzroste sebevědomí, když zjistím, že se někdo nezmůže na víc, než na nadávky, ale nedokáže se ovládnout a musí vykřičet do celého světa, jak bezmocný. Takže díky :-)
Tribun WWW 21.10.2008, 16:24:09 [cenzore] [kill]

[85] Také jsme s Blue, Tribune ... poklekli v tiché pokoře. :)
GeoN 21.10.2008, 17:18:11 [cenzore] [kill]

[86]  pod napsany clanek bych s radosti pripojil muj podpis..
radim 21.10.2008, 21:19:38 [cenzore] [kill]

[87] ODS - Generální stávka Až se ODS rozpadne, bude to svátek pro celou zemi. Mám nachystané státní vlajky a až se tak oficiálně stane, jdu je vyvěsit.

Pojďme a dejme umírající bestii poslední ránu z milosti, zúčastněme se všichni generální stávky 10.12.2008 od 12 do 14 hodin.
Více zde

http://peppp.fortunecity.com

Tomáš Malý
mluvčí
Tomáš Malý Mail WWW 30.11.2008, 12:42:32 [cenzore] [kill]

[88] lkuzfuioi ZRUŠTE TYHLE BOLŠEVICKÝ STRANKY I TY VAŠE TRAPNÉ DEBATY STRATA ČASU.
pít 09.12.2008, 18:42:26 [cenzore] [kill]

[89] Pro Tomáše Malého A ještě pro tomáše až se ODS rozpadne tak nezapomen k těm vlaječkám přilepit na okna holubice míru a jít do prvomájového pruvodu ty DEMENTE KOMANČSKEJ.
pít 09.12.2008, 18:49:24 [cenzore] [kill]

[90] ... Tenhle článek mě akorát utvrdil v tom, proč bych ODS měla volit...
Jarka 27.05.2009, 21:19:11 [cenzore] [kill]

[91] Nu což. Komu není rady, tomu není pomoci.
Tribun WWW 27.05.2009, 23:08:10 [cenzore] [kill]

[92] Tribune, článek se mi moc nelíbí. ODS je taková polokonzerva. Tak ať si ji polokonzervy volí. To je jejic válka. Nás liberály to sice nairituje, ale vo tom je ta jejich demokracie.
Sampis WWW 24.05.2010, 19:18:43 [cenzore] [kill]

[93] Jarko, když jsem byl mladej, tak jsem si myslel, že nehlásit se k liberalismu (jedno jestli levýmu nebo pravýmu) je společensky nepřijatelné. Prohlásit o sobě, že jsem konzervativec ve společnosti je něco jako si nahlas a táhle uprdnout. Ale zřejmě to tak není.
Sampis WWW 24.05.2010, 19:20:41 [cenzore] [kill]

Prostor pro vás...
Tip: Číslo v hranatých závorkách vytvoří odkaz na komentář se stejným číslem (nelze použít v titulku).
Tip: Text uzavřený mezi [i]...[/i] se zobrazí kurzívou, text mezi [b]...[/b] se zobrazí tučně (nelze použít v titulku).
Jméno:

URL:

Text: